Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Waar lid worden van NbvV? Waar voliere staat of waar ik woon? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Waar lid worden van NbvV? Waar voliere staat of waar ik woon?
lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2007-08-04 - 13:02:12 send message to lZebravinkjel

Ik woon op kamers (daar ben ik doordeweeks en sommige weekenden te vinden) maar mijn volière staat bij mijn ouders. (Wat een schatten he?)

De tijd is gekomen dat ik mij aanmeld voor de NbvV maar waar kan ik dit het beste doen? Ik kan me voorstellen dat er soms mensen van de vereniging zijn die me kunnen helpen met mijn voliere en die dan komen kijken en dat wordt een beetje lastig als ik lid wordt waar ik op kamers woon.
Aan de andere kant kan ik vanuit mijn eigen woonplaats vergaderingen beter bijwonen.

Of zeggen jullie dat het niet uitmaakt?

Het belangrijkste voor mij is dat ik mijn vogels dan kan gaan ringen en dat ik officieel en gecontroleerd kan gaan bijdragen aan het behoud van onze vogels.


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-08-04 - 13:16:44 send message to hoogervorst

Hoi Zebravinkje,

je bepaalt zelf waar je lid wordt. Ik woon bijvoorbeeld in Purmerend en ben lid in Zoetermeer. Alleen op het spelen van districtshows zit een beperking, je mag geloof ik alleen spelen in de provincie waar je je ringen besteld hebt.
Dus het maakt niet uit, je kan ook van meerdere afdelingen lid worden, echter je mag maar bij 1 vereniging ringen bestellen.

Succes Ronald


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-08-04 - 17:50:37 send message to tonnl

Je kunt ook beide doen. Bij één vereniging A-lid worden en bij een andere B-lid.
Eén lidmaatschap voldoet om lid te zijn van de bond, bij de andere vereniging betaal je dan ongeveer de helft van de contributie omdat zij niets meer hoeven af te dragen aan de bond. Resultaat; iedereen blij. happy :)
Ton.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2007-08-05 - 10:59:35 send message to goulds

waar je woont wordt je lid van de NBVV en waar je voliere staat van de ANBVV ben je bij beide bonden.= optie

Hoe lang blijf je nog op kamers?
Ga je terug naar woonplaats/omgeving pa en ma?

bekijk het ook eens op langere termijn.

grt


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-08-05 - 11:23:35 send message to denegon

kijk eens op de site vab de nbvv. www.nbvv.nl
je kunt per regio kijken wie je aanspreekpunt daar is en er info opvragen. Voor lezingen over vogels ben je tegen een kleine vergoeding volgens mij overal welkom.
groetjes egon


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2007-08-05 - 12:12:31 send message to lZebravinkjel

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik zal morgen eens gaan bellen. Ik kan niet wachten om na zeven jaar eindelijk een "volwaardig" kweker te worden. wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 186 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede