Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Transport vogels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Transport vogels
ivogielen
Website Member
Posts :67

Website Member
2007-05-19 - 17:45:17 send message to ivogielen

Goedemiddag,

Ik kreeg zojuist een mail van iemand uit Spanje.
Hij vroeg of het mogelijk is om mijn vogels die ik te koop heb naar Spanje te "sturen".
Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

Gr. Ivo


weggy
Website Member
Posts :80

Website Member
2007-05-19 - 17:58:02 send message to weggy

Hoi Ivo,

Het is zeker mogelijk hoor. Een jaar of 2 geleden ben ik gecontacteerd door een portugees die vogels van mij wou kopen. Het ging hier over een 15-tal forpussen.Uiteindelijk zou een Belg die in Portugal woont de vogels meenemen tegen een kleine vergoeding. Luchttransport was een eerste piste maar dit bleek achteraf toch redelijk duur en nogal omslachtig.
Maar voor je 1 vogel verstuurt, zorg dat je eerst geld hebt. Daar is het bij mij uiteindelijk op afgesprongen (na telefonisch contact zei de man dat hij het geld gestort had. Ik heb echter nooit een cent gezien en hij geen vogel).

Succes; Herman


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-05-19 - 18:15:59 send message to mijnkaketoes.nl

Ok zou ze gewoon bij je thuis laten halen. Je weet nooit wie het is. Als hij het volledige bedrag wil overmaken (inclusief vervoer) dan kun je het overwegegen(info douane schiphol)

Ook komen er regelmatig handelaren om vogels op te halen, hoe dit werkt kan de persoon van Jado.nl je denk ik wel vertellen. Ook weet ik dat parrotfarm die hier ook lid is (zie ledenlijst) je eventueel wel van advies kand dienen , hij heeft ook een kwekerij in Spanje

Henk



Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-05-19 - 20:45:22 send message to Karel

Niet aan beginnen Ivo!
Zelfs als het geld volledig wordt voldaan, heb je een probleem als de vogels niet gezond/levend aankomen.


ivogielen
Website Member
Posts :67

Website Member
2007-05-20 - 09:34:59 send message to ivogielen

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb besloten om het toch niet te gaan doen. Je hebt er een hoop gedoe mee en de vogels zijn daarvan de dupe. Zij moeten immers uren in een klein transportkooitje zitten.

Gr. Ivo


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-05-20 - 11:52:06 send message to mijnkaketoes.nl

Lijkt me een wijs besluit wink ;)


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2007-05-21 - 17:11:42 send message to De Tol

Ik heb meerdere keren vogels na Oostenrijk toe gestuurd en opgestuurd gekregen maar het is bij mij altijd heel goed gegaan ze kommen de vogels bij jou thuis ophalen en +/- 20 uur later zijn ze op bestemming als je ze genoeg eten en een stuk appel mee geeft voor de dorst kan het haast niet fout gaan temminste bij mij nog nooit
en heb het meerdere keren gedaan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 263 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede