|
|
Log In
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inhoud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zoeken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VogelArena.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reclame |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven
zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.
Pagina : 1
Auteur |
Onderwerp : is de 2e poging weer mislukt? of komt het nog goed? |
pascalparkiet
Website Member
|
2007-02-19 - 23:03:44 |
|
hoii,
Ik heb vorig jaar, rond september een nestkast in mijn kamer voliere gehangen waar mijn 2 parkietjes in wonen, het broeden is toen mislukt, eitjes kapot enz.
nu heb ik 2 weken terug weer een kastje erin gehangen, en gisteren het eerste eitje, ik heeel blij maar nu is ze eruit omdat het eitje stuk ging, alle veertjes die erin lagen zitten nu aan haar poten geplakt, er kwam een gele massa uit ,ik heb het ei weg gegooid, ik zie nog een ei in haar onderbuikje zitten die er gauw uit moet, gaat ze dit nog doen? nadat het ei kapot is is ze er niet constant meer in geweest ik bverwacht tussen nu en morgen middag het 2e eitje
mijn vraag is kan het nog wat worden met dit nest??
en nog een vraag waarom gaan de eitjes kapot, ik weet bijne zeker dat het komt doordat ze er te wild in ploft, daarom ga ik na deze kweek in eind maart een liggend blokje erin hangen zodat je niet gelijk op de eitjes ploft....
alvast bedankt
|
lennard
Website Member
|
2007-02-20
-
08:12:20 |
|
Een liggend blok nemen en bodembedekking erin doen, en afwachten, het komt ooit wel een xtje goed, of je moet 2 poppen hebben.
|
Tosa
Website Member
|
2007-02-20
-
18:39:17 |
|
Waarschijnlijk is het idd een jonge onstuimige pop met nog onvoldoende ervaring. Zo heb ik er ook geregeld. Een liggend blok kan idd een oplossing zijn, maar ik heb nog poppen gehad die er ook dan nog in slagen om eieren kapot te krijgen. Maar waarschijnlijk zal het wel nog lukken. 1 kapot ei betekent nog niet dat het hele legsel verloren is.
Grtz
|
|
|
|
Er zijn in totaal 301 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.
Aantal mensen in chat: 1 attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede
|