Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > wie heeft er nog jongen of eieren ?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2007-09-16 - 18:12:41 send message to dun grijzeroodstaart

hoi mootje ,

ja met het oudere popje gaat het perfect , voelt zich echt op dr gemakt , en ze heeft echt een maatje gevonden nu, het popje zit veel in het blok , en ze voeren mekaar heel zorgvuldig .
het mannetje is ook echt in super broed conditie maar het popje nog niet echt , mischien te oud maar goed vind het belangrijker dat ze van dr ouwe dag kan genieten en wie weet !
af en toe denk ik wel is ik doe ze in een wat kleinere ren want ze gebruiken de helft van de ren maar , maar goed de ren is nu 2 bij 1 bij 2 , en zo groot is dat nu ook weer niet .
ik zie wel dat het popje er beter uit komt te zien dan toen ik ze gekregen heb dus wie weet .

voor de rest ben ik me eigen aan het orienteren op een ander soort maar het is o zo moeilijk .

greets,

Tim


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-09-16 - 19:50:25 send message to denegon

laugh :D
quote
maar och och wat is dast moeilijk , ze zijn allemaal zo mooi ...


Ik denk dat er veel vogel liefhebbers dat hebben. Van kanarie tot inka kaketoe elke vogel heeft wel iets.
groetjes egon


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2007-09-16 - 20:28:26 send message to dun grijzeroodstaart

laugh :Dlaugh :D ja elke vogel heeft zeker wat ...

net wat verse wilgentakjes bij mijn broedende grijze pop in het blok gedaan zodat ze wat kan knagen , ze bleef zo wredig op dr eieren zitten zodat ik de gok wel aandurfde , ze zaten heel de binnenkant van het blok op te knagen dus ik denk wat fijne verse wilgentakjes kan geen kwaad ...
maar stiekem toch weer bang of alles wel goed gaat daar in het blok , maar dat zal wel is een ervaren pop .

gr

Tim


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2007-10-24 - 15:34:10 send message to dun grijzeroodstaart

ik mag weer trots zijn op mijn koppel heeft weer zijn best gedaa, 3 schitterende jongen van een paar dagen oud liggen weer in het blok ...

in het voorjaar is het legsel helaas mislukt , de jongen waren op een laat stadium afgestorven .

gelukkig is het ze nu wel gelukt laugh :Dlaugh :Dlaugh :D

ik zit nog te twijfelen om natuurbroed of handopfok te doen , ik denk het eerste en dat ik mischien 1 jong voor mezelf hou of mischien ook wel 2 ,,,,

zodra ik foto,s heb zal ik ze wel plaatsen .

mvg

Tim


martinbos
Website Member
Posts :22

Website Member
2007-10-29 - 22:04:15 send message to martinbos

hallo , bij mij zijn net 5 dagen geleden de zebravinken uitgekomen , 7 stuks.
En de valkparkieten zitten nu op 5 eitje.
En mijn japanse meeuw en kanarie zitten allebie op 4 eieren. volgens weerdeskundige komt om dat het laat in het jaar mooi weer is geworden en is het ritme verstoord van de dieren.

Gr martin



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 227 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede