Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > getrouwd 18-08-2006 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2006-08-21 - 10:36:14 send message to Daniel

Gefeliciteerd happy :) happy :)



Daniel


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-08-21 - 10:43:03 send message to agabird

Gefeliciteerd.
Prachtig weer, prachtige vogels, prachtige bruid, dat kan alleen maar een prachtige dag geweest zijn. Veel geluk samen.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-08-21 - 19:12:31 send message to goulds

Bedankt voor alle mooie reacties en idd mooi weer gehad,mooie vogels erbij gehad en die mooie bruid heb ik nog steeds laugh :D

Er staat nog ergens de foto op een kaartje het daadwerkelijk aanvliegen van ringen zodra ik hem heb plaats ik hem.

Deze valkenier doet als werk duiven en meeuwen overlast verhelpen voor diverse gemeentes e.d.
Daarnaast gaat hij jaarlijks naar tsjechie om daar wolven populatie in stand te houden dmv zijn steenarend,deze schijnt de wolf direct bij de kop te pakken en de schedel te verbrijzelen op een of andere manier.

Daarnaast doet hij dit soort evenementen om iets extra's bij te verdienen zodat hij zijn beesten goed kan blijven onderhouden.

Op de bruiloft had hij een torenvalk,harrishawk,sneeuwuil,eur.oehoe,steenarend ,daar gaf hij aan klein select groepje genodigden een demo en mocht iedereen er een op de arm en keertje aan raken behalve de arend deze was niet zo gechameerd van het betasten maar tis ongelofelijk hoe zacht een oehoe is.

Was een dag om nooit te vergeten zoals zo'n dag ook bedoeld is.


mikewauters
Website Member
Posts :254

Website Member
2006-08-21 - 19:50:40 send message to mikewauters

wow, echt proficiat. veel geluk samen, van ganser harte.
damn wat zalig om zo een roofvogel te hebben en daarmee wolfjes te lijf gaan shocked 8O. haha, zou dit wel eens willen zien.
ik was enkele dagen geleden in de ardennen en op 2 meter van mij vloog zo een roofvogel weg, zeker een vleugelspanwijdte van 1 meter, zomaar, vlak voor mijn neus. ik weet wel niet welke dit was, ken daar niet veel over.

echt!! origineel gedaan jong! chapeau!!! moge julie lang en gelukkig leven







groeten,
mike


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-08-21 - 22:55:09 send message to lennard

oehoe's zijn zkkr zacht net als de meesten uilen ik wek op een park met parkieten kippen en uilen en roofvogels en al dat soort beesten en daar hebben wij ook een tamme bosuil een tamme oehoe en nu een koppel sneeuwuilen en nog veel meer en het is een genot om daar naar te kijken en ze zijn zkkr weten wel zacht. happy :)


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2006-08-22 - 00:57:13 send message to dijkkamp

hey goulds en mevr. goulds natuurlijk gefeliciteerd die knappe italiaanse schooneid lijkt mij wel maar wie is die lelijke vent eigenlijklaugh :D eerder stond er op de goulds site een veel knappere vent wink ;)


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-08-22 - 12:25:49 send message to goulds

laugh :Dlaugh :Dlaugh :Drazz :p


ZGHKIL
Oud Lid
Posts :279

Oud Lid
2006-08-22 - 17:12:31 send message to ZGHKIL

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik wens jullie nog vele jaren geluk, blijdschap en gezondheid toe.

Als vogels een taak vervullen bij de trouwerij moeten vogels wel een belangrijk deel van je leven zijn. Dat vind ik hartstikke gaaf en vooral heel origineel!

Groet,
Wouter.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 183 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede