Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > GEZOCHT: Tips voor een buitenverblijf Forpus. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : GEZOCHT: Tips voor een buitenverblijf Forpus.
Ellen65
Website Member
Posts :17

Website Member
2006-07-31 - 15:13:46 send message to Ellen65

Hallo,

Mijn Forpusman van ruim 16 maanden vindt het helemaal geweldig als hij lekker buiten staat in zijn "villa". Hij fluit oorverdovend & laat iedereen meegenieten van zijn woordenschat laugh :D zodat de hele buurt denkt dat er een "ARA" op ons balkon staat wink ;) Met al zijn aandachttrekkerij komen er sinds kort ook ongenodigde gasten een verdieping hoger ( de buurtkatten sad :( ). Gelukkig heb ik dit op tijd ontdekt zodat ik al het onheil heb kunnen voorkomen. Door dit voorval kan ik hem nu niet meer onbeheerd laten staan, dus blijf aan het slepen met zijn kooi. Nu heb ik een voormalig broeikasje van 0.60 x 1.00 m op mijn balkon & zat te denken om hier iets van te maken. Wie kan mij het één en ander vertellen over een goede & natuurlijk veilig ( zomer ) verblijf voor de Forpus?
Oh ja, voordat ik het vergeet..... heb sinds een paar daagjes een POP ( zie Topic Vogelstress ) & die zou ook evt. deelnemen aan dit proces, dus ALLE tips zijn welkom.
Alvast bedankt.

Groet,
Ellen


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-08-01 - 00:50:44 send message to tonnl

Een broeikasje zal waarschijnlijk veel te heet worden.
Ik zou eerder kiezen voor een vaste kooi waarvan zijkanten en de achterwand dicht zijn. Aan de voorzijde dubbel gaas en de vogel is veilig.

Wat stroken hechthout op maat laten zagen, even puzzelen, een half uurtje schroeven en klaar.
Ton.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 199 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede