vandaag zijn me ara`s naar de schuur verhuist ik had ze binnen in een hokje van 160lx80bx200h tijdelijk daar ik niets beters had.Maar vandaag zijn ze naar de schuur gegaan en hebben nu een hok van 340lx120bx200h.foto`s zijn niet van dermate kwaliteit zijn gemaakt via een ip camera die in het hok hangt.Van het zomer komt er nog een buitenvlucht aan.
Ziet er mooi uit, zo hebben ze mooi de ruimte, zeker als ze ook nog een buitenvoliere krijgen.
Ik ben overigens wel benieuwd: zijn het schuwe vogels en duiken ze echt weg als jij komt, of blijven ze gewoon zitten of komen ze zelfs naar je toe?
wanden zijn van mdf zolang ze geen begin aan kunnen maken zal het meevallen.de man is import dus helaas leeftijd onbekend pas geleden endoscopisch laten sexen en was wel brr en verder kerngezond.
De pop is wel geringd is van 2004 dus nog ff geduld hebben we zien wel wat ze doen over een paar jaar.alleen van hun gedrag heb ik al een buld plezier.
Hallo Johan
mijn vogels zijn niet schuw ze vliegen niet echt weg en binnen kwamen ze wel een appeltje van me aanpakken. nu maar is zien hoe het gaat in hun nieuwe grote hok.
geduld loont zeggen ze toch , en ja ik denk dat jij daat vast wel wat van mag gaan verwachten .
ja het zijn zeker flinke acrobaten ?
nogmaals zeer mooie vogels , en zijn zeker vrij rustige beesjes , zoals johan al vroeg ?