Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > kerkuilen in de huiskamer? Nee! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kerkuilen in de huiskamer? Nee!
kalazakie
Website Member
Posts :45

Website Member
2005-09-17 - 12:07:43 send message to kalazakie

eigenlijk wil ik met dit onderwerp de mensen zeggen dat kerkuilen niet horen in de huiskamer ik wil best geloven dat ze daar ook (in een kooi) een goede verzorging krijgen maar dat is gewoon niet goed als je zo'n vogels wilt houden moet je tenminste een volière of iets dergelijks hebben en ik wil niemand aanvallen ook de voeding is niet de gewoonste elke dag muizen geven een roofvogel is iets helemaal anders dan een parkiet ik weet dat roofvogels ook tam kunnen zijn maar nooit zoals een parkiet of papegaai en ik snap ook dat mensen zo'n vogels willen houden en ik ben er niet tegen ik vind het gewoon jammer dat ze vaak in een huiskamer belanden en ok dan mogen ze er wel eens uit maar dat is niks voor zo'n vogel ik weet dat zo'n topic over roofvogels etc etc heel gevoelig ligt bij bepaalde mensen maar ik wil dit gewoon ff kwijt en ik ben er zeker van dat veel liefhebbers het met me eens zullen zijn

groeten kalazakie

(titel aangepast ivm archivering)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

Lilian
Oud Lid
Posts :89

Oud Lid
2005-09-17 - 12:57:58 send message to Lilian

Dat is een lange zin.shocked 8O
Ik heb hem wel 3 keer moeten lezen.
Gebeurt vaker hier op het forum valt me op, zijn de mensen de punten en enters kwijt ofzo??laugh :D


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-09-17 - 12:59:01 send message to Dennis Fr.

je kunt het ook anders zien.eigelijk hoort geen enkele vogel thuis in de woonkamer,voliere of wat dan ook thuis.maar ja wij mensen willen graag vogels houden en doen het dan toch.
wat ik er mee zeggen wil.jij vind van niet ander vind van wel.ontkomen doe je er toch niet aan.

Groeten Dennis


Fokke
Website Member
Posts :224

Website Member
2005-09-17 - 13:02:33 send message to Fokke

Helemaal mee eens,ik wil het nog sterker stellen men moet helemaal geen vogel alleen in een kooi in huis houden. Dit is tegen alle natuurlijke wetten in. Zelf ben ik lorieliefhebber en mijn vogels zitten allemaal paarsgewijs in een ruime voliere en de meesten zijn ook nog handtam dus is het helemaal niet nodig om een vogel met de hand op tevoeden om hem tam te krijgen, of het moet al noodzakelijk zijn. Ik zal ook nooooooit een lorie verkopen als huiskamervogel alleen in een kooi.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 241 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede