Volgens mij is de linker vogel een grijze pop en de man is een lutino. Als dit zo is dan krijg je uit dit koppel lutino poppen en split lutino mannen lutino vererft n.l. geslachtsgebonden. Dus kun je diect in het nestna het uitkomen zien wat mannen en wat poppen zijn. Lutino's dus de popjes hebben rode ogen.
Volgens de gen. calculator heeft Fokke gelijk. Lutino man en witmaskerpop geeft grijze mannen en lutino poppen. Beide split voor witmasker. Alleen zijn de ouders ergens split voor. Dan ??
En lennard je hebt gelijk de gen calculator. Die hebben ze niet zo best vertaald. Heb nog wel een andere link. http://olympia.fortunecity.com/nash/249/ wel in het engels, maar wel makkelijker.
pacie het is een koppel want ze hebben al eens jongen gehad maar neit bij mij maar bij de fokker waar ik ze gehaald heb maar toen ben ik vergeten te vragen wat voor jongen het waren dus daarom vraag ik het aan jullie
lennard heb jij die jongen ook bij dat koppel gezien dan?blijkbaar niet anders had je de kleuren wel geweten.
dus het kan wel degelijk 2 poppen wezen ik zeg niet dat het zo is hoor maar het kan.je weet het pas zeker als je bevruchte eieren hebt dat de lutino een man is.
ik weet wel zeker dat het 2 poppen zijn de lutino is veel te geel in de staart man is wit maar ik wil met je wedden dat de vogel en visgraat tekening heeft onder de vleugel laat maar zien met een foto groetjs