Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kwartels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kwartels
IGGINO
Website Member
Posts :206

Website Member
2005-07-18 - 08:10:26 send message to IGGINO

Ik heb een vraagje, aangezien de meeste hier zitten te zagen over dat er meer parkieten en papegaaien vragen gesteld worden, maar zelf stellen ze ook geen vragen, dus zal ik het zelf doen.
Ik ga normaal gezien volgende maand buiten een voliere maken met verschillende zangvogels en op de groot kwartels of dergelijke.
Mijn voorkeur gaat uit naar blauwschubben kwartels, of virginese boomkwartels of halsbandfrankolein.
Nu zou ik eens willen weten of de halsbandfrankolein veel lawaai maakt.
En vroeger heb ik een trio japanse dwergkwartels gehad en gekweekt, maar de soorten die ik zoek worden altijd per koppel aangeboden, kunnen deze ook met een trio in de voliere of zijn ze paargeboden. En kan ik 2 verschillende koppels in 1 voliere houden of gaan deze vechten dan.


kollie98
Website Member
Posts :74

Website Member
2005-07-18 - 09:00:53 send message to kollie98

Volgens mij kun je ze wel per trio houden. Kwartels zijn vergelijkbaar met kippen. Vaak een haan met meer hennen. Lijkt me niet verstandig op 2 hanen bij elkaar te zetten. Bij dwergkwartels gaat dit niet goed.

erik


billy benelly
Website Member
Posts :6

Website Member
2005-07-24 - 21:42:09 send message to billy benelly

Je kunt wel verschillende soorten bij elkaar in de volière houden mits hij groot genoeg is .Dus ook wel meerdere hanen van verschillende soorten.Vaak is het beter om meerdere hennen op 1 haan te zetten omdat de haan anders de hele tijd achter de zelfde hen aanzit.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 212 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede