Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > in je vinger gehaakt een kusje geven ;) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-11 - 23:51:07 send message to natasja

nou ik heb met honden totaal geen probleem om gebeten te worden .. maar snavels ..

da's voor mij ook de reden waarom ik perse met de hand verder wilden opvoeren , ik weet van mezelf gewoon dat dat vertrouwen er niet zomaar is en vanaf kuiken vind ik het toch heel wat anders.

Ik heb in kicah een 100% blind vertrouwen happy :)


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-12 - 19:59:56 send message to Elfje

Nou het ligt allemaal aan MABEL er zijn in het NOP heeeeeeeeeel veeeeeeeeel papegaaien die mij wel lief vinden vandaag bewijs geleverd. Mijn papegaai deugd niet hahahahahaha heb heerlijk staan kroelen met 2 ontzettend grote rode ara's en hoe teder en lief kunnen die een stukje banaan en appel aanpakken als je zegt zachtjes hé happy :)
begon al aan mezelf te twijfelen wink ;) hahahahaha

groetjes Ria


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-13 - 07:23:17 send message to natasja

hahahaha heerlijk he het gelijk aan je kant te krijgen ?wink ;)

Maar je hebt dus wel even flink kunnen knuffelen al is het dan niet met mabel geweest .. ik heb d'r filmpje bekeken maar kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt d'r niet even flink te knuffelen happy :)



Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-13 - 08:45:19 send message to Elfje

ja gelijk hebben is denk ik voor iedereen belangrijk maar ik begon aan mezelf te twijfelen wink ;) LOL

Maareh dat is dus het hele probleem ze is heel erg leuk en gisteravond een heel eenzijdig gesprek met haar gehad over dat ik haaaar echt nooit in zou ruilen want dat zegt iedereen elke keer van ah joh dan ruil je haar toch in voor een groene. Maar ik snap niet dat die sukkels dat kunnen zeggen. ik heb zoveel plezier met haar ookal kan ik haar niet knuffelen wanneer ik wil en zoals het met Nicky kon. En toen ik dus uitgelult was mocht ik eventjes lekker kroelen en vanmorgen mocht ik ook weer kroelen dus wie weet. Misschien is ze wel gewoon boos dat we een maand weg zijn geweest maar om dan 12 dagen boos te blijven is best wel lang hahahahahha

Heb trouwens gisteren in het NOP maar 1 enkele edelvrouw gezien en wel een hele berg mannetjes. Er zat er eentje in een grote voliere waar de meeste edels zitten en die kon praten!!!! echt heel veel en duidelijk. Was echt leuk want ik dacht zelf dat die veel minder konden praten dan andere soorten.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-13 - 10:39:28 send message to natasja

nee de edel kan bijna net zo goed praten als een grijze roodstaart dus dat valt reuze mee happy :)

alleen zal mijn kiek het waarschijnlijk wat minder overnemen omdat ik nou eenmaal niet zo kletserig ben tegen dieren laugh :D
Ik had d'r dolgraag willen leren dansen maar na de uitleg van hawk ( gek staan zingen en dansen voor de kooi .. ) heb ik die hoop maar snel laten varen wink ;)

De edel mannen vind ik ook erg mooi , al halen ze het in mijn ogen niet bij een pop maar dat is wat anderswink ;)

Ik hoop toch ooit de knoop door te hakken en een jonge man erbij te nemen ( papegaaien man dan he razz :p )


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-13 - 10:42:11 send message to natasja

quote
Misschien is ze wel gewoon boos dat we een maand weg zijn geweest maar om dan 12 dagen boos te blijven is best wel lang hahahahahha



er vanuitgaande dat ze een dame is .. en het feit dat ze een maand "verlaten" is .. nou ik kan je vertellen , ik als vrouw zijnde zou nog veel langer wachten als 2 weken voor mijn vriend me weer mag knuffelen als ie 'm net een maand gesmeert is ! hahaha


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-13 - 11:13:01 send message to Elfje

ja maar wij vrouwen onder elkaar dat moet toch kunnen dan zou ze erwin toch moeten bijten wink ;) die heeft haar verwaarloosd happy :) LOL

Ik wist echt niet dat ze zo goed konden praten. maar van de ongeveer 10 mannen die ik heb gezien was er maar 1tje die lekker lulde, er waren er wel een hoop kaalgeplukt.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-13 - 14:37:34 send message to natasja

misschien zien we het gewoon verkeerd ..

de mensen waar je het meeste van houd kunnen je ook het hardste kwetsen .. wellicht had ze juist van jou als vrouw zijnde niet verwacht dat je er een maand vandoor zou gaan met een kerel wink ;)
nu heeft ze het zekere voor het onzekere genomen en richt zich geheel op de man .. als vrouw zijnde weet je dan tenslotte wat je zoal kan verwachten laugh :D

( hahaha volgens mij ontwijkt inmiddels 75% van de leden van vogelarena dit "vrouwen"geklets topic *gniffel )


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-13 - 16:00:47 send message to Elfje

Whahhaha daar zou je wel is gelijk in kunnen hebben wink ;) dat ze het ontwijken maar ze lezen het echt wel hoor!

En ach wat maakt het uit soms komt er toch ook nog is iets zinnigs uit. wink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-14 - 07:16:11 send message to natasja

heel soms dan he happy :)

heb jij trouwens dan niet de neiging om er toch nog een groene bij te nemen ?
of hou je het echt alleen bij mabel ?


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-14 - 09:32:46 send message to Elfje

Als ik eerlijk ben wil ik er zeker wel een geelvoorhoofd amazone bij en een harlekijn ara en een zonparkiet oh en een patagonische parkiet vindt ik ook erggg gaaf. Die hebben van die super lieve oogjes.

zoals je ziet als ik er eentje bij zou halen dan zou ik niet meer te stoppen zijn ben ik bang sad :(
Mijn vriend is degene die zegt 1 is genoeg en als ik dan eens redelijk nadenkt heeft hij gelijk mijn schoonouders zijn niet jong en fit meer en Mabel heeft hun flink afgemat de afgelopen maand. ze is zo veel drukker dan nicky was.En ze maakt ZOVEEL meer troep! Ik heb me eigen dat zo slecht voor kunnen stellen een GRIJZE die LEUK zou zijn en zo druk!! de meeste die ik gezien had waren altijd maar saai, vandaar dat we hadden gezegd toen we haar namen we proberen het 3 maanden en als het echt niet bij ons past of ze moet niets van ons weten dan gaat ze terug.
Maareh ze gaat hier echt niet meer weg wink ;) Ik loop ook elke keer te dollen nu tegen Erwin van JA lekker nu hebben we er eentje die waarschijnlijk 90 wordt en die mot niks van me hebben, terwijl the love of my life (nicky) met 6 en half jr moest sterven. Das niet eerlijk.

Maar natasja ik mag niet klagen want wederom gisteravond en vanmorgen wilde ze kroelen met me dus nu verdenk ik Erwin er van dat hij minder aan het kroelen en aandacht aan mabel geeft wink ;) dus moet dat even in de gaten houden want ik zou het toch ook niet leuk vinden als hij dat doet voor mij terwijl Mabel zo stapel is op hem. En anders komt er echt nooit een groene bij wink ;) hahahhaa


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-15 - 07:55:05 send message to natasja

haha nou ik heb ook een uitgebreide lijst van " dat wil ik nog" wink ;)

Bij ons thuis ben ik eigenlijk de gene die het tegenhoud , mijn vriend vind het prima mocht ik er een papegaai bij nemen maar ik loop inmiddels al ruim een jaar te twijfelen van wel/niet/wel/niet happy :)

Bij de aanschaf van de nieuwe kooi is er wel rekening mee gehouden dat er eventueel nog eentje bij in kan dus wie weet happy :)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 213 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede