Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > voor teken voor de kweek van grijzeroodstaarten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : voor teken voor de kweek van grijzeroodstaarten
kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-04-14 - 20:08:02 send message to kakatoe

Ik heb 2 broedblokken in mijn vlucht 1 natuurblok en de ander is een eigenbouwsel.
Nu heb ik eens even in de beide blokken gekeken en ze zitten in beide blokken maar naar nu voor het eerst in het natuurblok.
maar zijn er voortekenen tezien bij de pop doormiddel dat dat de achterkant wat dikker word doordat er een eitje in kan zitten en wat moeilijker uit de voeten kan(moeilijker vliegen of op kleine afstand van tak tot tak springt)?

gr Jan


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-04-14 - 21:18:52 send message to dun grijzeroodstaart

hallo jan dat zou best kunnen dat je het ziet ik heb zelf een pop gehad die ook wat was opgezet aan dr kont , maar die is helaas overleden aan legnood het ei kwam er niet bij en ik was te laat , ik had ze savond nog wel ffe gezien bij de voerbak en heel de veren opgezet , maar de volgende dag lag ze dood in het blok met het ei in der onderbuik ..
maar ik heb van mijn ander koppel in januarie eieren gehad voor de eerste keer maar ik zag dat de man de pop voerde en de pop zat eerst te graven in het blok en zaagsel eruit aan het joppen en een week later had ze het heel vlak gemaakt en ze verbleef toen ook snachts in het blok eerst nog niet , maar toen een paar dagen later was het prijs een ei , maar ik heb zelf niks opgemerkt aan de pop dus het kan ook zijn dat je niks ziet !!
maar bijna altijd als ze er klaar voor is dan maken ze het zaagsel in het blok helemaal vlak !!
ik hoor het wel jan hoe het afloopt en is het in het blok vlak gemaakt ???


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-04-14 - 21:30:30 send message to Jacqueline

happy :)

Let ook eens op de ontlasting, word steeds donkerder, nagenoeg geen wit meer.
En de flatsen worden naarmate de tijd naderd ook groter.

wink ;)
Peter.


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-04-14 - 21:47:57 send message to dun grijzeroodstaart

ja inderdaad peter ook daar kun je het meestal aan zien , echt donker bruin en inderdaad kunnen flinke kwakken zijn !!

en peter hoe is het met jou maracana,s
en heb je al jonge grijze ??

gr tim


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-04-16 - 08:35:32 send message to dun grijzeroodstaart

en kakatoe al gekeken in je blok van je grijze !!
of zit ze al op eieren?


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-04-18 - 08:29:22 send message to kakatoe

ze zitten nog niet op eieren maar 1 van de 2 zit haast niet meer buiten tenzij ik in de voliere ben.
zelf denk ik nu dat ze bezig is in het blok heb de beide ook nog niet zien voeren


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-04-18 - 11:13:11 send message to dun grijzeroodstaart

kakatoe gewoon even rustig afwachten !
die van mij zitten nu nog in de rui hoop dat ze er zo door zijn weet zelf niet precies hoelang het duurt maar ik heb gehoord dat als mze uit de rui zijn erg broeds zijn dus we wachten af en kakatoe ik hoor het wel hoe het er voor staat en trouwens heb je al wel in het blok gekeken ??



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 198 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede