als iemand in de omgeving van wijchen een geelstrepen lori heeft gezien of gevangen
aub neem dan contact met me op
is ontsnapt vrijdag morgen om 11 uur
iedereen die iets weet laat het me aub weten
ben er dood ziek van
024 6416681
alvast bedankt frans
Wat je kunt doen frans is het volgende:
Zet de andere geelstreeplori (z'n maatje) buiten in een goede draadkooi of laat hem/haar buiten in de buitenkooi. Als je geluk hebt roept deze z'n maatje.
Er achteraan jagen als deze weer terug komt is meestal niet slim omdat ze dan vaak verder wegvliegen van de voliere.
Probeer de vogel dan met een vangkooi/klapkooi te vangen oid.
Met wat voer op de voliere in de buurt van de partner heb een goede kans. Zeker als ze honger krijgen.
Gert.
gedeelde smart is halve smart, het overkwam mij met een witte prinses van wales, net een week uit Belgie
en je laat hem onsnappen, wat je niet wilt doen om de misser te herstellen maar helaas. Kop op komen betere tijden.
heb niets meer vernomen dus heb de hoop opgegeven
ga maar op zoek naar een nieuwe pop
doet me nog steeds verschrikkelijk veel pijn dat ze weg is
bedankt voor jullie reacties
als iemand een geelstrepen lori pop te koop heeft hou ik me eigen aangeboden
groetjes frans
ik heb zoiets ook een paar jaar geleden gehad met een pennant,ik heb het toen op de kabel krant laten zetten en ook voliere-eigenaren ingelicht met de vraag of ze het in de gaten wilden houden ze krijgen honger en zoeken dan toch meestal een voliere op, tja en een lori vindt hier in de vrij natuur weinig van zijn gading qua voedsel, ik had deze penneant trouwens na een week terug hij had weldegelijk een voliere opgezocht en die mensen hadden mijn oproep op de kabelkrant gezien.