Ik voed mijn vogels op met Cèdè handvoeding. Daar moet je zelf wat Cèdè proteïne mix toevoegen. En kun je ook heel goed andere dingen toevoegen als ze wat ouder zijn. Dit bevalt mij prima.
Ik geef het aan al mijn kleintjes. En ik heb bijna nooit geen problemen. Kan je niet helpen aan een tabel met gewichten. Maar wat belangrijker is, is dat hij ongeveer 10% van zijn gewicht per dag aankomt.
Het zal niet schadelijk zijn voor een vogel maar het lijkt me dat de benodigde voedingsstoffen voor baby's en vogels nogal afwijkend kunnen zijn. Waarom zou je niet gewoon vogelpap nemen van Nutribird of Kaytee bijvoorbeeld, dan weet je zeker dat het geen kwaad kan.
Lactose is melksuiker, er moet dan lactose vrij opstaan.
Ik ken helaas niet uit mij bol of dat produkt melksuikervrij is.
Dat zou je zelf even aan de fabrikant moeten vragen.
Gert
sorry maar dat spul kun je niet gebruiken voor vogels.je hebt bij dierenspeciaalzaken speciaal handopfok voor voor parkieten en papegaaien.dat moet je gebruiken en niet dat spul voor baby`s dat kan dodelijk wezen voor je parkiet papegaai.
zit een bepaald iets in wat ze niet kunnen hebben of te veel inzit en daar kunnen ze aan overlijden.wat het precies is weet ik niet meer maar is me ooit is verteld
ik snap uberhaupt niet waarom je dit hem zou willen voeren er is speciaal voor voor de handopfok daar zit precies alles in wat ze nodig hebben
zal heel cru wezen
wees eigenweis en voer het en je zult hetzelf ondervinden.
Melkproducten zijn niet zo goed voor je papegaai. Waarom haal je niet een pot babyvoer?Dat is er speciaal voor gemaakt. Als je geen geld heb voor pap. heb ik anders wel een pot Nutribird babypap voor je. Hij is aangebroken en tot eind april goed. Moet je hem alleen in Rotterdam komen halen.
Als de baby papegaai zijn mening mocht geven, zou je versteld staan wat hij/zij je te zeggen had.
Als je pretendeerd het beste voor te hebben met je nakweek, dan geef je ook het beste.
Dat is zeker geen babyvoeding voor menselijk gebruik.
Je moet niet gelijk zo raar reageren DENNISFR en mij gewoon vertellen waarom het dodelijk is..\
Hij eet namelijk op dit moment geen KAYTEE CEDE OF EIVOER dus wat moet ik dan.. als hij niks vreet gaat hij ook dood...!! Het enigste wat hij dus wel eet is nutrix babypap met vanile smaak..
mijn duidelijk vraag was dus kan dit kwaad, zoja waarom..??