Nou Mabel doet het geweldig hier. Ze stapt op uit zich zelf vanavond voor de eerste keer buiten haar kooi. ik mag haar al kroelen. Ze speelde niet het kleine heksje wat ze al 2 dagen doet als ze niet van der kooi af wil
Ze eet ook geweldig goed alles gaat op hier, maar ik vraag me nu af voer ik haar wel genoeg? Ze krijgt 2 eetlepels zaad en een grote lepel pellets (P15)en een desert lepel met Orlux eivoer omdat ze in de rui is.(was ze al bij der vorige baas
en ik dacht dat kan nooit geen kwaad
En vandaag heeft ze ook een echte bak met groente(brocolli,courgette,mais en fruit(mandarijn) gekregen. Waar ze ook flink van heeft gesmult. Heb haar ook gewogen ging ook goed ze weegt 412 gram. Volgens mijn gevoel is dat best een mooi gewicht voor haar.Ze is niet zo heel groot, maar ik zou het graag van wat kenners horen eigenlijk. morgenochtend is gewoon al haar voer ook op. Ze is super aktief en ik zou niet willen dat ik haar te weinig geef.
Voor een papegaai waarvan gezegd werdt van nou als vrouw zijnde zal je er wel niks mee kunnen gaat het zo goed dat ik meer mag als mijn man
Ik denk gewoon dat ze vrouwen best wel leuk vindt maar ze nog nooit heeft gezien tja als je uit een mannenhuishouding kom heb je geen keus dan op een man te vallen toch
haahahahah
Gisterenavond ook een milestone verzet
Ze zou niet uit de hand eten werdt er gezegd. Nou ze heeft gisteren lekker banaan bij me zitten smikkelen en gewoon terwijl ze op me hand zat en zo van de banaan af. En ze heeft al wat gezegd "Kom maar" ja is niet zoveel maar ach. Ze geeft wel al kusjes en fluit
Maar ik ben zelf heel erg verbaasd over hoe goed het met ons gaat. Was er best wel benauwd voor hoor. Het lichaamstaal lezen gaat ook al aardig vooruit.
Mag ik hier eigenlijk een link naar haar website plaatsen??
groetjes
Ria