Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > volière voor splendidparkieten... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : volière voor splendidparkieten...
P.Waardenburg
Oud Lid
Posts :1

Oud Lid
2003-06-05 - 20:58:06

Ik wil een nieuwe volière bouwen en met splendids verder kweken. Het worden vier vluchten van 250 lang en 2 mtr hoog en 120 breed. De bovenzijde en de zijkanten worden dicht gemaakt, deels met hout en deels met polycarbonaatplaten. eventueel kan `s winters de voorzijde afgeschermd worden. Mijn vraag is of er kwekers van splendids zijn die hun vogels `s winters in onverwarmde ruimtes laten zitten?


pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-06-05 - 22:18:21

Ik heb geen splendids maar wel turquoisine en die overwinteren bij mij zonder verwarming.Wel worden de volieres in de winter dicht gemaakt met plexiglas.Als je zorgt dat de vogels tocht en regenvrij kunnen zitten is dat volgens mij voldoende.Hopende dat je hier iets aan hebt groeten.happy :)


WVoermans
Oud Lid
Posts :4

Oud Lid
2003-06-10 - 20:55:00

Hallo,
Ik zou het niet aanraden met de splendids buiten. Splendids zijn nu eenmaal de zwakste neophema's en ik heb de ervaring dat het beter is om deze soort binnen te houden. Eleganten, blauw vleugels, turquoise en bourks gaat overigens wel prima buiten.
succes er mee.wink ;)


roodstaart
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2003-07-09 - 10:06:54

hoi piet,
wink ;)
de bourkse die ik bij je kocht hebben 2 x 3 jongen grootgebracht misschien leuk om te weten

gr happy :)


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2003-07-09 - 17:23:25

volgens mij kunnen splendits beter tegen kou als tegen vocht dus als ze uit de wind en regen zitten is het geen probleem ,bij mij teminste



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 185 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede