Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Ik ben op zoek naar een Vogelshop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Ik ben op zoek naar een Vogelshop
Schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-02 - 22:29:27

Wie kan mij een goede, mooie vogelshop aanbevelen, met een ruime sortering. Ik ben een beginnend volierehouder en ik wil graag eens lekker rondkijken in een mooie vogelshop. Wie weet er iets in de omgeving van de randstad of in nootd-Brabant.

Bij voorbaat dank

Schummi.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-01-02 - 22:57:12

Ik weet niet of de webmaster reclame voor bepaalde zaken toestaat eigenlijk. Ik weet wel waar ik goede ervaringen heb.

Ton.


Schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-02 - 23:13:08

Je mag mij anders altijd een berichtje sturen.
Sorry dat ik trouwens de vraag stelde want ik breng wel mensen in verlegenheid.
Maar het is voor een beginner iets goeds te vinden, wat ook nog de moeite waard is.

Gr. Schummi.


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-01-03 - 06:46:05

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

happy :)

Geef aan wat je zoekt en probeer contact te krijgen met kwekers.
Die kunnen je met raad en daad terzijde staan.

wink ;)
Peter.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 08:26:57

Bovenaan de pagina staat vaker een banner van verschillende commerciele instellingen.

Het is inderdaad niet de bedoeling dat er reklame gemaakt gaat worden voor winkels, zij kunnen de site sponsoren en krijgen dan reklame. Dus als je goed eraring hebt met een bepaalde winkel, e-mail de webmaster met de vraag of jij zult regelen dat deze winkel contact met hem opneemt voor sponsoring.

Verdere reklame is inderdaad niet toegestaan, is al een paar keer door de webmaster aangehaald.

Succes met shoppen.
wink ;) Peter


schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-03 - 10:56:57

Jammer, ik had gehoopt dat iemand misschien iets wist, maar helaas. Ik kan me voorstellen dat het niet op het forum mag, maar je mag elkaar toch wel een persoonlijk berichtje sturen.

Groetjes Schummi.


schummi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-01-03 - 10:57:27

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

sorry, dikke vingers.

Groetjes Schummi.


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-01-03 - 15:52:17

Hallo

Ik wil toch graag even reageren wat het onderwerp reclame maken aangaat,Zoals ik het goed begrijp mogen dus negatieve berichten over handelaren of partikulieren wel gepubliceerd worden ( In mijn ogen negatieve reclame) Maar als iemand vraagt of er mensen zijn die goede zaken kennen mag dit niet waar ligt hier het verschil ???????????????


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 16:53:56

Ook liever niet met naam!!!

Deze is in het verleden al vaker door de moderator verwijderd! (niet altijd)

In eerder gevoerde discussies is al vaker aangehaald dat negatieve reklame ook reklame is. En dat is de bedoeling niet.

Persoonlijk mag natuurlijk best wel.

wink ;) Peter


psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2005-01-03 - 17:29:10

parkietenpeter.

je mag handelaren en vogelshops dus wel zwart maken maar een goede handelaar of vogelwinkel mag niet genoemd worden ????
dat is dus je reinste discriminatie.
en het lijkt er wel op dat jij de webmaster bent of z,n woordvoerder , of wil je dit forum en deze site naar jouw hand zetten ???


steynkorse
Website Member
Posts :156

Website Member
2005-01-03 - 18:40:30

Dames en Heren,
naar mijn mening wordt er in deze topic nu te weinig ingegaan op de vraag of er betrouwbare vogelshops zijn. Dit item is er al eens aan de orde geweest, naar aanleiding van alle slechte berichten en ik heb toen gereageert met naam en toenaam van deze winkels, daarom vind ik deze discussie echt zinloos. Waarom kan ook de mening van een ander nooit eens in zijn/ of haar waarde gelaten worden.

Ik zal het zo zeggen in zelf heb goede ervaringen met verschillende vogelshops, ik zou ze heel graag hardop noemen, maar om niemand voor het hoofd te stoten verwijs is toch naar, wel moet gezegd worden dat mijn beste vogels bij kwekers vandaan komen.

steynkorse@hotmail.com

stuur mij een email en ik zal antwoorden!

groeten


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-01-03 - 18:48:42

Wat is een "goede handelaar" of wat is een "slechte handelaar. Oftewel een goede handelaar verkoopt misschien wel eens een slechte vogel of een slechte handelaar verkoopt wel eens een goede vogel. Dus zeg het maar.
Er zijn geen watermerken tegen slechte handelaren, gewoon de ogen de kost geven, en je proberen in te dekken dmv garanties ed.

Peter heeft gelijk mbt het geven van namen, of deze nu goed of slecht zijn, het is altijd reclame.

Koop bij de kleine kweker waar je persoonlijk wordt behandeld, en inzicht krijgt hoe hij het aanpakt. Mijd de grote fabrieken, waar normaal gesproken toch meer risicos zijn, omdat deze vaak jonge vogels her en der inkopen en vervolgens doorverkopen. Weinig betrokkenheid met de vogels alleen de euro's tellen daar vaak.
Dus gewoon de advertenties doorlopen en kontact leggen met een kweker, bezoekje brengen en eventueel 1 vogel bestellen in het "ei".
Groet gert


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-01-03 - 18:50:38

Sorry voor mijn afwezigheid. Ben er even tussenuit geweest de laatste dagen.

ParkietenPeter heeft inderdaad het verzoek gehad me hier en daar een beetje bij te staan. Dus bedankt daarvoor.

Het is altijd een beetje moeilijk met reclame. Op zich is het vragen naar een goede vogelshop en de antwoorden daarop geen reclame. Nadeel is dat veel vogelshophouders hier dan ook gaan melden dat ze zo'n goede shop hebben. En dat wil ik juist niet.

Dus als je een goede ervaring hebt met een vogelshop, vermeld het. Maar ik vraag dan de shop houders zelf zich niet in deze discussie te mengen.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-01-03 - 19:26:16

hoi schummi

als ik je vraag goed begrijp ben je op zoek naar vogels en aan verwante art. nou als je op zoek bent naar vogels en je weet nog niet welke vogels je wil een adviesje ga een kijken op de Nattionale TT van de beide bonden de een is in apeldoorn van 13 t/m 16 jan. de ander in zuthpen van 6 t/m 9 jan.hoe het in zutphen is weet ik niet is niet van mijn bond(ben lid van die andere) dus daar weet ik niks van daar moet een ander dan maar wat van vertellen in apeldoorn is het zo dat er div. onderafdelingen/spec.clubs aanwezig zijn die je wat over de soorten kunnen vertellen b.v de afrikaanse soorten of over kanaries indien je een catalogus aanschaft heb je meteen adressen van kwekers en je kunt zien of ze een beetje goede vogels hebben ook kun je daar kijken naar vogelbenodigheden te kust en te keur als je dan beslist heb wat je wil kun je bij div.kwekers gaan kijken hoe zij het doen en wat ze doen en dan daar uit jouw plan maken van hoe jij denkt dat het moet en als het kan neem een bekende mee die al in deze wereld zit en je kunt natuurlijk lid worden van een vereniging die is aangesloten bij een van beide bonden de meeste verenigingen hebben zelf een maandblad en bij de bond ook een mooi infoboekje en daar kun je dan ook weer wat info op doen als je aangeeft wat voor vogels je wil kun je hier ook veel info verkrijgen en dat is weer makkelijker als nederland doorcrossen laat wat van je horen


ps. jan als jij een paar dagen verdiende rust heb gehad hoef jij je daar niet voor te veronschuldigen


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 20:03:32

Psittacula,

Toch even een korte reactie;
Het spijt mij dat jij je irriteert aan mijn reactie. Persoonlijk heb ik nooit handelaren zwart gemaakt. Ik heb één enkele keer een topic gestart over wat we ermee aan moeten omdat ik vaker frustraties hierover onder ons voelde, maar deze is tot duidelijkheid volvoerd.

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=1312 (ik val niet graag in herhaling)

Als, zoals we allemaal weten Jan het druk heeft met het herschrijven van Vogelarena, voel ik mij, buiten de gemaakte afspraken om, wel geroepen om 'ONZE' vogelarena te ondersteunen en een beetje mee op te letten. Zouden meer mensen moeten doen.(gebruik onderscheidingsvermogen)

Het hoeft geen twijfel te lijden van wie vogelarena 'is'.
Maar wij allen kunnen, mogen, zullen en moeten mee helpen om vogelarena zo te houden zoals de eigenaar het bedoeld. Die verplichting ligt bij ons allen.

Ik wens jullie allen succes met het meehelpen.

wink ;)Peter


psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2005-01-03 - 20:40:21

sorry , dat mijn reactie verkeerd wordt begrepen
en julli misschien de vraagtekens over het hoofd hebben gezien , wilde hiermee niemand aanvallen , waren elleen maar een paar vragen aan parkietenpeter



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 132 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede