Ik heb nog wel enkele jongen van vorig jaar zitten tis alleen dat ze niet in de weg zitten en na de ruiperiode zie ik wel weer .
Ondertussen is het wel zoals marc aangeeft er is ook nu vraag naar pruimekopjes en heb ook enkele liefhebbers die als de jongen uitgevlogen zijn en enigszins d'r weg gevonden hebben langs willen komen . Tijdens broedseizoen doe ik dat niet 1 van de redenen waarom er weinig aangeboden wordt de broodnodige rust tijdens het broedseizoen
Heb toch sterk het idee dat dit laatste niet klopt..( pruimkop)
Er is veel vraag en de meeste vogels worden hier verkocht, en export geloof ik niet in, daar worden er te weinig voor gekweekt..of je moet onder export verstaan de vogels die verhandelt worden op bijvoorbeeld de Zwolse vogelmarkt...maar dat zal hooguit gaan om een tiental...
Nou Marc1 wildkleurvogels zijn er dacht ik genoeg buiten Europa gaat eerder om de dure mutaties en mede gelet op de administratieve rompslomp die langdurig en ook nog vrij prijzig is zeker geen wildkleuren .
Getallen betreffende invoer zijn die ook bekend Daniƫl ?
Hoeft niet van 1 kweker te komen Marc1 ik werd ook benaderd voor mijn nateelt door exporteurs.
Er gaan gewoon dure mutaties naar het buitenland/Europa indien je ze kwijt wil is dat een verarming van de mutaties die in Nederland gehouden worden echter spelen de prijzen voor velen een grote rol .