Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > assen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : assen
sawil
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-14 - 19:29:29 send message to sawil

hallo hoe was de markt
gr piet


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-03-14 - 19:41:43 send message to P.Rooth

gezellig niet erg druk en geen rare dingen gezien dus ook geen rokers

Een prima markt


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2015-03-14 - 19:54:41 send message to koi13

gezellig en op tijd naar huis. Vogels in het algemeen goed er bij zitten. Weinig rommel gezien


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2015-03-14 - 19:54:58 send message to koi13

en prima markt]


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2015-03-14 - 20:27:01 send message to robbunschoten

was gezellig maar je kan toch al merken dat de mensen bewust ergens naar zoeken , ruimte was super breede paden was goed voor meneer rooth met zijn scootmobiel groeten rob


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-03-14 - 21:51:02 send message to P.Rooth

Ik was incognito en nog herkend
tis wa


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2015-03-15 - 02:20:56 send message to ineznick

Jammer dat er altijd weer gezeurd wordt over de rokers. Ben zelf ook geen roker (meer), maar zie elke keer weer commentaar staan over het roken.
Een aantal jaren geleden was het nog heel normaal als je in de auto zat met een aantal kinderen en lekker zat te roken. Daar werd dan niks van gezegd, nu wordt er nog elke keer weer over gezeikt als er wat mensen staan te roken op een vogelmarkt. Natuurlijk is het niet gezond voor de vogels, maar in lopers zitten voor een aantal dagen lijkt me ook niet goed.
Rokers stoppen met roken op een vogelmarkt en mensen hier op het forum stoppen met zeiken over roken! Laten we er voor zorgen dat de vogels bij ons thuis het helemaal goed voor elkaar hebben!


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2015-03-15 - 09:45:49 send message to henkdelaat

Niet alleen stoppen met roken maar zeer zeker stoppen met vogels in lopers zetten of vervoeren dat kan ook anders.

Henk.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2015-03-15 - 19:10:16 send message to parrotmaniak

Ik vervoer mijn vogels het liefst in lopers , dan weet ik zeker dat ze niet beschadigd of verwond zijn als ze aankomen.
En van een poosje niet op een stok zitten krijgen ze echt niets hoor.
Heb div.keren ook vogels vervoerd in tent. kooien ,dat is pas een drama , hoe meer ruimte hoe meer vliegen ,en verwondingen .
Dus van mij mag dat gezeur over lopers ook afgelopers zijn .


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-03-15 - 19:34:09 send message to P.Rooth

Was een vaststelling Gerben dat ik geen rokers gezien heb als je dat als gezeur ervaart is erg negatief ik ervaar het als positief

Paul


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2015-03-15 - 19:43:47 send message to henkdelaat

Vogels die in lopers zitten kunnen ook beschadigt raken want lopers bestaan gedeeltelijk uit spijlen waar ze met hun vleugels of pootjes tussen kunnen komen.

Lopers vervoert makkelijker en er kunnen er meer in een auto of in de kofferbak van de auto zodat de verkoper er maar genoeg mee kan nemen en zo de verdiensten op kan voeren.

Ik ben blij dat ik die ellende niet meer aan hoef te zien om de eenvoudige reden dat ik geen vogelmarkt meer bezoek hoef ik mijn eigen ook niet te storen aan mensen die geld boven het welzijn van hun vogels stellen.

Henk.



Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2015-03-15 - 22:23:21 send message to Antonia

Roken doe je niet bij kinderen, en ook niet bij dieren.
Als je ze in lopers wilt vervoeren okee, maar neem dan iig degelijke kooien mee. Je gaat zelf ook niet 3 dagen en nachten op een toiletruimte blijven, al krijg je daar als mens niks van...
Wat ben ik blij dat ik zwz niet naar zulke plaatsen ga, zou alleen maar discussies voeren :P


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2015-03-16 - 00:15:42 send message to parrotmaniak

Als je al met vogels op de markt wil staan is dat het beste in kooien waar ze goed in zitten
Maar het gaat mij om het vervoer
En het gaat mij om de vogels niet om het geld ,vandaar dat ik ze niet vervoer in tent kooien


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-03-16 - 20:22:12 send message to P.Rooth

Hallo

Als je ze in lopers wilt vervoeren okee, maar neem dan iig degelijke kooien mee. Je gaat zelf ook niet 3 dagen en nachten op een toiletruimte blijven

Hoe kom je aan 3 dagen Antonia ?

Markt is veelal daags ervoor laat in de middag vogels opkooien in TT kooiformaat en overgebleven in de middag dezelfde dag van de markt weer in de voliere dus hooguit 1 X 24 uur .

Of bedoelde je die vogeltentoonstellingen dan heb je de vogels zowiezo 3 dagen in zo'n klein kooitje en dat vind ik weer niks ga ook niet naar tentoonstellingen


Anita spanje
Website Member
Posts :2

Website Member
2015-03-16 - 21:34:52 send message to Anita spanje

als ik bij de markt vertrek gaan de vogels die ik heb gekocht in een loper , reden is dat ze dan rustig zijn en dat ik ze goed thuis krijg ik moet namelijk 2000 km rijden om weer thuis te komen. dat gaat met 2 mensen 24 uur rijden in een stuk door


mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2015-03-16 - 21:40:26 send message to mreyder

Dat geldt (zoals je ook hierboven kunt lezen) niet voor vogels die uit het buitenland komen Paul.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede