Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Oplichter actief marktplaats Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2014-09-09 - 08:10:22 send message to wiechmann

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

en de politie doe er niets aan .e hebben een computer volstaan met aangifte tegen deze persoon.

info maar is bij mensen die door dit heerschap belazerd zijn .


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2014-09-09 - 09:13:17 send message to tropic

@ WIECHMAN, nog zo een opmerking die eigen is aan de mens, maar waarvan je helemaal niets afweet.
Ik vermoed dat jij ten eerste niet in de pc van de politie kan, en ten tweede dat je , mocht hij vol staan, echt niet weet of ze er wel of niet iets mee doen.wink ;)


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2014-09-09 - 09:34:28 send message to Daniel

Heren laten we on-topic blijven


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2015-07-23 - 01:20:24 send message to ineznick

Deze persoon is die nog steeds actief? Zie nu ook weer allemaal advertenties op MP voorbij komen met bewezen koppels en split vogels.
Die advertenties staan er elke dag weer opnieuw op, dit gaat al een aantal weken zo.
Is dat dezelfde persoon als hierboven wordt benoemd?

gr gerben


Bird brain
Website Member
Posts :46

Website Member
2015-07-24 - 11:06:30 send message to Bird brain

Hij staat inderdaad nu op marktplaats met een (uiteraard) bewezen kweekkoppel pyrrhura lepida bont. volgens mij zijn dit 2 pbfd vogels.
Volgens de verkoper die tegenwoordig Patrick heet, hebben zijn papegaaien de staart eraf getrokken wat best knap is aangezien de vogels in een kistkooi zitten. Dus ja hij is nog actief en verkoopt rotzooi als bewezen koppels.


Bird brain
Website Member
Posts :46

Website Member
2015-07-24 - 11:11:09 send message to Bird brain

Na eens op alle advertenties geklikt te hebben zie ik net weer een hilarische advertentie van hem. Hij heeft ook een koppel geelvoorhoofd split voor blauw (gelukszoekers mogen wegblijven dus heel duur). Maar blauwe geelvoorhoofden bestaan helemaal nog niet, wel blauwe Panama-amazones. En als bewijs heeft hij er foto bijstaan van.....
een blauwe geelnekamazone!

Hou toch eens op....


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2015-07-24 - 11:51:35 send message to rupicola

Zolang er nog vele niet of onvoldoende ingelezen goudzoekers bestaan, die immer op zoek zijn naar bijzondere dieren voor een aantrekkelijke prijs (u mag wat mij betreft ook lezen: mensen die snel verblind raken door eigen enthousiasme of hebzucht) zal er een zekere markt zijn voor dit soort praktijken.

Een en ander beperkt zich overigens ook beslist niet alleen tot de vogelwereld!

#


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2015-07-24 - 12:34:25 send message to P.Rooth

Karel gaf al eerder aan dit soort topics bedenkelijk te vinden kan me wel wat bij voorstellen echter wat ook aangegeven is dat er altijd koopjesjagers zijn die zo verblind zijn van hebzucht dat die er in blijven stinken buiten de beginnelingen die echt geloven wat zo'n individu beweert .
MP is wel even want anders dan de Vogelarena en liefhebbers die daar nog niet van gehoord hebben verwijs ik regelmatig naar deze website . Wie iets niet weet kan hier altijd terecht voor een advies en raad .


meyersam
Website Member
Posts :215

Website Member
2015-07-25 - 00:33:53 send message to meyersam

Ook hier op vogelarena adverteren verschillende kwekers met splitten van dure mutanten. Als je een mail stuur hebben ze wel geen enkele blauwe of lutino zitten, wel hebben ze een half hok splitten gekweekt???


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2015-07-25 - 21:32:32 send message to P.Rooth

Is net wat als duur beschouwd wordt , voor de een is 100 duur en voor een ander 1000
Is belangrijk dat bij zekere splitten om garantie gevraagd en gegeven wordt met de gegevens van de vogel ringnr en niet onbelangrijk de naam en adres verkoper met telefoonnr althans die geef ik als ik een zekere split verkoop .

Paul



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 113 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede