win ik volgend jaar de lotto ? kan niemand je zeggen jaap sorry . je kan het nog een ronde proberen. maar meestal 1ste ronde niks blijft ook niks voor volgende rondes
Als je de mogelijkheid hebt kan je wat bevruchte eieren van andere koppels overleggen. Ze kunnen dan een normale broedcyclus volmaken en de kans is groot dat ze daarna wel zelf een goed legsel produceren.
dus dat zou volgens jouw. te lange bevedering, lichamelijke tekortkomingen enz enz welke reden er ook kan zijn . goedmaken,. als ik jou nou een salaris bied en mijn ringen naar je opstuur. regel dat eens
Arjan in die gevallen werkt dat inderdaad niet, maar indien er externe omstandigheden zijn als lage luchtvochtigheid, koppels te laat bij elkaar gezet en man bijvoorbeeld nog niet helemaal in broedconditie of een kou-periode. Dan kan het wel werken.
bva wil een voorstel doen om uit te zoeken of het koppel het goed zou doen als ze wel bevruchte eieren hebben. Lukt dit, dan moet er bij latere tekortkomingen in een andere richting gezocht worden.
Beetje kort door de bocht Arjan. Mijn vraag was alleen of het zou kunnen komen doordat ze te kort samen zitten. Alle onzin over salaris komt hier helemaal niet bij kijken. Ik stel gewoon een vraag.
Heb zelf het idee dat de poppen eerder broeds zijn dan de mannen.