Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Zuidlaren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Zuidlaren
P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-03-03 - 13:14:36 send message to P.Rooth

Vogelmarkt Zuidlaren voorheen Meppel is in zicht verwacht een nette markt en minder negatieve berichten wanneer de standhouders en publiek wat meer respect voor elkander krijgen
Werd in de vorige markten nog gerookt en hoop dat er beter tegen opgetreden gaat worden


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2014-03-06 - 23:21:58 send message to denegon

respect voor de vogels moet niet vergeten worden. verkoop uit TT kooien en dan liever grote tt kooien voor kleine vogels. Ook eten en drinken voor de vogels en een stukje fruit. Vaak zie je dat de grote handelaren dit goed voor elkaar hebben maar er blijven "vogelliefhebbers" die dit niet doen. verder moeten de regels die er zijn gewoon nageleefd worden. dus niet roken maar ook diefstal van andermans spullen hoort niet thuis bij deze markten ook al gebeurd het toch.
jammer dat zuidlaren zo ver weg is anders zou ik zeker gaan kijken. ik houd het op de markt in tilburg lekker dichtbij en toch een groot aantal vogels. vooral het contacten opdoen is mijn insteek.
groetjes egon


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2014-03-07 - 09:39:01 send message to barraband

ik ga er morgen heen


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2014-03-08 - 18:40:03 send message to koi13

Nou het was weer dik voor mekaar. De weinige rokers werden vlot aangesproken op hun asociale gedrag. Alles was weer strak voor elkaar.


mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2014-03-08 - 19:21:46 send message to mreyder

Was inderdaad een gezellige en leuke markt. Veel relaxter om rond te lopen dan Zwolle, hoewel Zwolle natuurlijk ook z'n charme heeft.


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2014-03-08 - 19:49:46 send message to robbunschoten

wel ben vandaag voor het eerst geweest super kon zo doorrijden de hal in vogels gelost en daarna netjes neer zetten ,ben ook wezen kijken naar de vogels bij andere zag er redelijk tot goed uit .de mensen zijn wel meer gerichter aan het kopen, en verder heb ik niks op te merken.


JoskeVD
Website Member
Posts :96

Website Member
2014-03-08 - 21:10:58 send message to JoskeVD

Hoe is de 'omvang' van de markt vergeleken met zwolle als ik vragen mag om te vergelijken of het de moeite is? Is het vooral een beurs voor parkieten en papegaaienliefhebbers, of zijn er ook heel wat apparte vruchten en insecteneters te vinden zoals toekans, maar ook kievitten, eenden, hoenders, rallen of ijsvogels?


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2014-03-08 - 23:15:37 send message to Ramon

Vandaag voor de eerste keer geweest. De markt zelf is mooi ruim opgezet. Maar de grote viel mij tegen.De markt heeft ongeveer de grote van de kleine hal in Zwolle. Als ik eerlijk moet zijn zal ik niet zo gauw hier meer naar toe gaan.
En ja, ik kom uit Zwolle, maar heb verder niets van doen met de Zwolse vogelmarkt. Mijn mening is dus niet gekleurd.


jvr
Website Member
Posts :106

Website Member
2014-03-09 - 13:24:05 send message to jvr

Als de markt zo groot is als de kleine hal in zwolle ,dan concludeer ik dat deze iets groter is dan bijv Barneveld , zit ik dan ongeveer goed ???


Gr jan


Willy2000
Website Member
Posts :6

Website Member
2014-03-09 - 15:21:18 send message to Willy2000

Ramon, dat van de grootte van de hal heb je niet goed. De hal is vrijwel even groot als de eerste hal in Zwolle. Met de voorste stuk erbij (waar een aantal grote handelaren staan) zou het gelijk moeten zijn (ca 6200 m2). Barneveld ken ik niet, dus dat kan ik niet vergelijken.


JoskeVD
Website Member
Posts :96

Website Member
2014-03-09 - 16:30:58 send message to JoskeVD

En qua vogels dan?

Is het de moeite voor niet-Nederlanders (Belgen, Fransen, Denen, Duitsers, Spanjaarden en Italianen bijvoorbeeld) om ook naar deze beurs te gaan, zoals je bij zwolle wel ziet.


ubels1
Website Member
Posts :78

Website Member
2014-03-09 - 16:43:17 send message to ubels1

heb gister auto's uit duitsland, belgie, italie,
tjechie en denemarken gezien.
er was zelfs een touringcar uit denemarken.
dus de buitenlanders komen hier ook.


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2014-03-09 - 16:56:57 send message to Ramon

Barneveld is kleiner dan Zuidlaren.
Willie2000 heeft het over 6200 m2 dan zal Zuidlaren ongeveer de helft van Zwolle zijn. Alleen het voorste stuk waar Willie2000 het over heeft,daar staan geen vogels.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2014-03-09 - 19:42:38 send message to parrotmaniak

Wat ook belangrijk te noemen is dat de opstelling VEEL ruimer is
Het is een leuke gezellige beurs ,maar qua aantal vogels niet te vergelijken met zwolle
Ik gok dat er max 25 procent zit


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2014-03-09 - 20:19:42 send message to Blauwe bergen


Ik kom uit het zuiden van nederland ( 5km van Maastricht ) dus te ver om gewoon te kijken ?


AC Roelevink
Website Member
Posts :16

Website Member
2014-03-09 - 21:15:28 send message to AC Roelevink

Ik ben gister ook voor het eerst geweest.
Ik vond het een mooie ruime markt.
Geen gangpaden waar je van denkt 'moet ik daar doorheen drukken?'
Qua vogel aanbod was het wat minder aan diverse soorten dan in Zwolle, maar dat zal wel verschillen per keer.
Prima markt verder.




Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 167 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede