Voorheen was Goudolijf de "kleur" benaming voor Cinnamongrijsgroen en wordt ook voor Isabelgrijsgroen gebruikt ! Grijsgroen wordt ook nu nog wel eens Olijf genoemd. Gr Chris,
Foto van goudolijf zou ik kunnen maken maar de kleur op een foto is net even anders dan in het echt
Als ik even tijd heb zal ik een foto maken en op mijn voliere plaatsen
Paul
( ) is een goudolijf een naam die uitgelegd mag worden als Isabelgrijsgroen
Discussie is er al geweest dat een Isabel niet de bruine aanslag heeft van een Cinnamon vandaar de naam die bij de oudere Halsbandliefhebbers ingeburgerd was/is
Dit is inderdaad de man met de hoed. Maar je mag niet zo maar namen noemen op het forum. Paul heeft zich nu al gemeld in het verhaal. Over de goudolijf kan hij wellicht wel meer over kwijt.
Paul heeft mij de foto's gemaild ik heb ze wel op de voliere gekregen.
hier de foto met goudolijf.
hopelijk zeg ik het goed als dit niet zo is dan mag Paul mij natuurlijk verbeteren.
links voliere de pop goudolijf. de man Isabel. geen cinamon de man is geel met groen tint. dus geen bruik wat er bij cinamon duidelijk uit komt. rechter voliere een grijsgroene man en ik denk een isabel pop maar dat weet ik niet zeker.
hier een foto van paul die dichter bij is genomen.
en nog een van alleen de pop. paul moet maar uitleggen welke kleur de pop is ik dacht Isabel maar ik kan de kleur van de staart pennen niet goed zien als deze licht bruin zijn is dit een goud olijf.