Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Als ik een beginnende kweker was....... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2004-11-22 - 22:48:27 send message to Ramon

Als het niets uitmaakt, kan iedereen op iedere vraag een antwoord geven. Is de vraagsteller daar dan bij gebaat.


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2004-11-22 - 22:51:34 send message to goffini

Als ik een vraag stel wil ik ook graag een antwoord.
Zal mij een worst wezen wie dat antwoord geeft.Zolang ik mij in dat antwoordt kan vinden en mijn vogels erbij gebaat zijn.
Het is geen wedstrijd wie het beste of meest originele antwoordt geeft.


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2004-11-22 - 22:55:52 send message to Ramon

Dat lijkt er soms wel op.


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-22 - 22:59:30 send message to Hawkeye_nl

quote
Laat iemand die zo'n vraag in de praktijk heeft meegemaakt, hierop antwoorden. Krijgt de vraagsteller mijn inziens een betere voorlichting.

Sorry Ramon maar waaruit maak jij op dat ik geen antwoorden zou kunnen geven? Ik ben al meer dan 25 jaar actief geweest in de hele wereld met papegaaien. Ik ben de hele wereld afgereist om over papegaaien en parkieten te leren. Mijn ervaring gaat dus wel verder als het overtypen van Internet stukken en boekwerken van andere ornithologen. Op mijn site is zelfs niets te vinden wat ik niet zelf heb geschreven.

Naast het houden van een paar losse vogels heb ik ook een aantal jaren serieus gekweekt met papegaaien en parkieten. Ik reageer dan ook vanuit de kennis die ik daaruit heb opgedaan en wat ik daaruit heb geleerd en geef niet gewoon wat antwoorden omdat dit zo interresant lijkt.

Erwin


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-22 - 23:04:21 send message to Hawkeye_nl

PS! je zult dan ook niet snel een reactie van mij vinden op vragen over tropen en zangvogels. Daar heb ik persoonlijk nl totaal geen verstand van. Ik houd het altijd bij mijn grote liefde de kromsnavels. (roofvogels, kaketoes, ara's, papegaaien en parkieten) en de verzorging hiervan.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-11-22 - 23:05:44 send message to Niltava

En alles wat ik met deze topic aan de kaak stelde is helaas weer zichtbaar in dit topic.

Vreemd dat mensen die zeggen dat kritiek goed is, zelf zo slecht tegen kritiek kunnen!


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2004-11-22 - 23:07:59 send message to Ramon

Hawkeye nl, mijn verwijt is een algemeen verwijt en niet alleen naar jouw toe. Maar bij veel antwoorden die gegeven worden door verschillende kwekers, heb ik gewoon die indruk. Je zult mij geen antwoord zien geven als er een vraag over kanaries wordt gesteld. Ik deze moeten opzoeken, en daar begin ik niet aan, laat ik liever over aan de ervaren kanariekwekers. Trouwens ik ben gisteren ook niet begonnen met het houden van vogels.


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-11-22 - 23:12:47 send message to Jacqueline

happy :)

Je kan gewoon niet alles weten, ten eerste zou je hoofd dan te klein zijn.
Daarom beperk ik me tot het gebied waar ik werkelijk iets bij kan dragen.
Je zal van mij nooit een antwoord tegen komen op een topic van kanarie's,zebra's,parkieten en al dat soort vogels.
Niet omdat ik er niets van weet, maar al te lang met ara's en papegaaien bezig ben.
Ben alsware de andere soorten uit het oog verloren.
Maar soms zie je toch reactie's van leden in alle topics.
Kijk gewone vraagjes wat kan ik voeren en dergelijke dat kan ik nog volgen, maar over verervingen,kweek enz dat vraagt toch om een gedegen ondergrond voordat je een antwoord/advies uitbrengt.
Wat ik bedoel te zeggen is dit, als we ons allemaal bij dat gene houden waarvan we pretenderen echt iets te weten, en niet zomaar een reactie geven om het aanwezig zijn.
Dan zou er al een hele boel frustratie voorkomen worden.
Wel kan ik zeggen dat via dit forum er leuke contacten zijn onstaan met medeleden/nieuwkomers.
Dus dat dit forum aan een behoefte voldoet lijkt me wel duidelijk.
En voor Erwin Hawkey, keep up the good work.

wink ;)

Peter.


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2004-11-22 - 23:14:42 send message to Ramon

En daar kan ik mij goed in vinden.

Ben



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 183 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede