Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > zinkpoeder aan volieredraad Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Bram Jansen
Website Member
Posts :46

Website Member
2013-12-13 - 00:18:54 send message to Bram Jansen

Ja, je kunt de zinckzouten er af borstelen en schoonspoelen en dan coaten. Dat kan.

Met kromsnavels, groot of klein zou ik dat nooit doen omdat dan de verf weer aangevreten wordt en waar houd je dan een keer op met coaten/schilderen.

Bovendien zie je bij wat ouder gegalvaniseerd gaas dat dat oxideren wat stabiliseert en steeds minder terug komt.

Heb je kanaries of vinkachtigen dan kun je er een spuitbus of een rollertje aan wagen.
Allgrund van Sudwest is dan het beste! Zeker als eerste laagje.


bieke
Website Member
Posts :87

Website Member
2013-12-13 - 16:24:55 send message to bieke

heb dit ook met mijn draad ,heb eens afgeborsteld met kloorwater (verdund)dit neemt ook de oxidatie weg, het cloor lost de zink restanten weg ,deze draad heeft enkel een slechte (electrolieze)gehad tijdens het galvanizeren (mengsel van nikkel en zink )die electrisch word aangebracht negatieve en positieve mas ,bij het te vlug uit het (bad)komen is er zuurstof aanwezig in de verbinding ,en daardoor dat men een reactie krijg van oxidatie.zelf goede draad van prima kwalitijd geeft na enige tijd oxidatie (idem inox)


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2013-12-13 - 17:10:24 send message to kamervoliere

ik heb gewoon gaas gekocht bij de lokaale deeler en nog nooit last gehad van iets dergelijks met andere woorden maak je niet te druk


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2013-12-13 - 20:25:28 send message to P.Rooth

Medaar ik heb het over Bekaert en geen slecht stuk gevonden in de vele rollen gaas wat ik verwerkt heb

Er is ook een Italiaans merk Gaas en dat is zeker niet verkeerd pracht gaas en betaalbaar

Paul



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 251 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede