Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > zwolle Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Frankies
Website Member
Posts :162

Website Member
2013-09-23 - 18:36:32 send message to Frankies

Ik dacht van ook eens een keer naar Zwolle te rijden, maar het is me toch een hele tocht (buurt Antwerpen), dus stel ik het steeds maar uit.
Ik ben voor volgend kweekseizoen op zoek naar een koppel x, een koppel y en een broedrijpe man z. Was dat aanwezig ? Wat was de prijs ?
Want via internet kan ik deze vogels ook vinden, dus ik zie enkel nut om naar Zwolle te rijden omdat er evt. meer keuze is en/of de prijs interessant is ? En natuurlijk zullen er ook vele andere vogels zijn om te bekijken, maar dan is een bezoek aan een vogelpark toch interessanter ?

Heeft het nut om in februari naar Zwolle te rijden als ik bovenstaande vogels nog niet gekocht heb tegen dan.

Bedankt voor info of deze vogels te koop waren.

"Aangepast x, y, z. Dit ging me nét even te ver.....Zet de volgende keer liever een advertentie"


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

enkeling
Oud Lid
Posts :355

Oud Lid
2013-09-23 - 18:47:35 send message to enkeling

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik bekijk het "positieve" ook.

Maar volgens sommige doelgroepen (contra's) is het "negatieve" veel belangrijker.
Zeker wat de vogelhobby betreft.

Jammer genoeg "willen" vele vogelliefhebbers in Nederland en of Belgie/Vlaanderen dit niet inzien.

Zolang die bepaalde doelgroepen kunnen inspelen op het "negatieve", des te meer de vogelhobby onder druk komt te staan.

Het komt er binnen de vogelhobby in de eerste plaats op aan om zelf initiatieven te ondernemen.
En niet zozeer door een of andere enquète te ondertekenen.

Het klopt dat diegenen die dergelijke argumenten naar voren brengen, door bepaalde organisaties/personen, worden aanzien/beschouwd als: ongewenst, herrieschopper, onzin, etc.

Het jammere is dat diegenen die dergelijke argumenten aanhalen (ongewenst, etc).
Rechtstreeks, onrechtstreeks mede verantwoordelijk zijn voor de "ondergang" van de vogelhobby.


Frankies
Website Member
Posts :162

Website Member
2013-09-23 - 18:53:07 send message to Frankies

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi Karel
Het was echt niet mijn bedoeling om een aanbieding te krijgen voor deze vogels. Maar ik wilde via mijn vraag wel weten of deze vogels aanwezig waren en tegen welke prijs. Door mijn bericht op deze manier aan te passen, heeft het bericht geen enkel nut. Spijtig, maar niets aan te doen, regels zijn regels.


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-09-23 - 19:05:54 send message to koi13

Het was mijn bedoeling om ook positief te zijn. Zou echt een verbetering zijn om de kaartverkoop te doen via internet vooraf. En voor de rest goede markt. En absoluut de moeite waard. Per slot van rekening de grootste van Europa.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2013-09-23 - 19:37:52 send message to P.Rooth

Goede markt en veel mensen gesproken .
De markt is ook om contacten te onderhouden
Heb me ook niet verveelt en weer veel opgestoken wat er zoal gehouden wordt en wat de prijzen ongeveer zijn.

Paul


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-09-23 - 19:38:43 send message to Karel

Het is mij bekend dat de organisatoren van markten en beurzen dit forum lezen en altijd zeer benieuwd zijn naar de bevindingen van de bezoekers.

Complimenten worden gewaardeerd, maar ook zinnige op- en aanmerkingen worden bekeken als les voor een volgende keer. Daar wordt de markt alleen maar beter van.

Duidelijk mag in dit verband echter wel zijn, dat een incidentele roker of een in andere zin incidentele overtreder van de marktregels niet betekent dat er geen goede regels en/of toezicht zou zijn. Zo hangt heel Nederland vol camera's en toch kom je nog auto's tegen die te hard rijden. We kunnen tenslotte niet op iedere hoek een politieagent zetten. Wel, zo kan men in Zwolle ook niet om de twee meter een handhaver laten posten....

De opmerking over het on-line kopen van toegangskaarten o lange wachttijden te voorkomen snijdt hout en zou op termijn wellicht te overwegen zijn?


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-09-23 - 19:57:24 send message to tropic

Ben geen tegenstander van het on-line kopen van tickets, MAAR, als we dan met z'n allen om 7.30uur aan de deur gaan staan wachten tot 8.30uur met ons on-line ticket staan we even ver. Vandaar mijn eerdere opmerking dat ik om iets voor negen gewoon kon binnenwandelen.
Verder denk ik dat de vogelliefhebber in het algemeen tot de iets oudere generatie behoord, en dan is de vraag hoeveel mensen een on-line ticket kunnen kopen. Met alle respect, met het grotendeel van de vogelliefhebber is al blij dat hij zijn pc kan aanzetten om dan naar een vogelsite te gaan. Of heb ik het volledig mis?


Thierry DULIERE
Website Member
Posts :5

Website Member
2013-09-23 - 21:43:04 send message to Thierry DULIERE

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Kritiek is makkelijk, maar we moeten eerst het organiserende team erkennen voor ons plezier deze geweldige lopen twee keer per jaar. Proficiat for all Medewerker!

Het is waar dat de tickets gekocht op het internet aan de werkgroepen die met de bus komen te vergemakkelijken.


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2013-09-24 - 20:10:40 send message to hj de graaf

Goedenavond,

Voor mij was het ook leuke marktdag, veel mooie soortjes gezien waaronder diverse mooie en goed verzorgde europese insecteneters, bijzondere exoten.

Volgens mij is online voorverkoop voor dit type evenment ook niet de ideale manier om wachten te voorkomen, koop zelf regelmatig online tickets voor evenementen en het is niet altijd sneller

De belangrijkste reden dat men moet wachten is dat er veel mensen zijn die al eerste naar binnen willen

Er staan smorgens om 5:15 (zo vroeg was ik er) al mensen te wachten tot half negen ook al zou men de kaarten voorverkopen dan nog zullen er altijd mensen als eerste willen zijn en zich alsnog massaal gaan opstellen voor de deur om maar als eerste te zijn. daar verandert voor verkoop niks aan verwacht ik

Door de kaarten pas smorgens te verkopen kan het aantal bezoekers ook een beetje gestuurd worden. zou alles al uitverkocht zijn dan wordt de druk op de ingang alleen maar groter immers men heeft de kaarten al en wil en zal naar binnen.

Daarnaast zijn er namelijk ook veel bezoekers die wat op leeftijd zijn die geen internet hebben

Maar wie weet gaan het ooit via internet


Bird brain
Website Member
Posts :46

Website Member
2013-09-28 - 11:41:51 send message to Bird brain

Hoe zit het nu eigenlijk met de veel gehoorde angst voor ziektes op zo'n markt? Heeft iemand uit eigen ervaring wel eens een ziekte meegenomen naar huis?


bakeliet
Website Member
Posts :131

Website Member
2013-09-28 - 12:09:37 send message to bakeliet

Ik heb daar toch wel een paar vogels gezien waar ik
van dacht dat is niet goed. Die had ik nooit meegenomen naar de markt of naar huis.
(Maar ik ben geen dierenarts !!)
groetjes Herman



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 209 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede