Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > zwolle Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : zwolle
sawil
Website Member
Posts :42

Website Member
2013-09-21 - 20:13:45 send message to sawil

ik ben er niet geweest hoe was het gr piet


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-09-22 - 10:54:22 send message to Karel

Ik was er ook niet, maar ben ook wel benieuwd wat er zat deze keer....


bakeliet
Website Member
Posts :131

Website Member
2013-09-22 - 13:51:24 send message to bakeliet

Warm druk zakkenrollers, maar wel gezellig !!
Alleen parkeren is wel duur €7,50
groetjes Herman


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-09-22 - 14:01:05 send message to koi13

Heel druk voor de kassa. Half uurtje in de rij.
Optie om de kaarten via internet te kopen?


jeroen ottenhof
Website Member
Posts :43

Website Member
2013-09-22 - 14:05:36 send message to jeroen ottenhof

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Was er gister voor het eerst geweest was wel druk maar gezellig
heb wel een doode vogel gezien.
En wat een prijzen bij de bourke parkieten niet normaal


pennantrosella
Website Member
Posts :181

Website Member
2013-09-22 - 15:40:41 send message to pennantrosella

WERD DUS NOG WEL DEGELIJK UIT LOPERS VERKOCHT (DACHT NIET MOCHT), EN BEN GESCHROKKEN VAN VELE GROTE SOORTEN PARKIETEN VAN HET FORMAAT VAN DE VOGELS....


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-09-22 - 15:47:26 send message to koi13

ja idd en roken mag ook niet


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2013-09-22 - 16:13:22 send message to parrotmaniak

Vorige week bij de landleven fair geweest in het openluchtmuseum, stromen mensen ,veel meer dan in Zwolle.
Echter 95 procent kon zo doorlopen,omdat ze kaarten via internet hadden besteld,er was dus GEEN wacht rij.
Ik hoop dat Zwolle dit ook gaat doen


hovenier
Website Member
Posts :96

Website Member
2013-09-22 - 16:52:21 send message to hovenier

heb wel een paar keer gezien dat mensen die uit lopers, of te volle tt kooien verkochten, werden aangesproken door controleurs. ik weet echter niet wat de consequenties waren voor die personen.
denk idd dat voorverkoop van kaarten de doorstroom goed zou bevorderen.
ik vond de prijzen over het algemeen wel wat aan de hoge kant, maar heb zelf wel een mooi koppel port Lincolns van 2013 gekocht voor € 80,-. en ik heb mijzelf nog even staan vergapen aan die (Australische?)nachtzwaluwen, wat een aparte beesten zijn dat happy :)


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-09-23 - 12:22:54 send message to tropic

Waarom toch altijd zo negatief? Bekijk toch ook het positieve eens aub.
Het was er zeker niet abnormaal warm. Als er op tienduizend mensen één iemand rookt, zeg dan dat er 9999 niet rokers waren.
Vogels in lopers waren er zeeeeeer weinig te zien.Handerlaars brengen uiteraard hun vogels in lopers mee, om ze over te plaatsen (bij te vullen) in tt kooien, en om ze na de markt ook opnieuw op die manier mee huiswaarts te nemen.
Wachttijden hangt van de "kuddedieren" zelf af. Ik ben iets voor negen gewoon naar de kassa gegaan en binnen gestapt, en geloof me, er waren nog meer vogels te koop als dat ik geld had.
Zakkenrollers... als eenieder voor zijn veiligheid zorgt hebben zakkenrollers geen kans.
Het kleine formaat van de vogels is jammergenoeg een gevolg van de kwekers, en niet van de organisatie, ik heb ook wel veel vogels van goed formaat gezien.
De prijzen van de vogels worden ook alweer door de "liefhebber" en niet door de marktcommissie bepaald.
Als je nu alle negatieve reakties is omdraaid en het positieve zegt, en het mindere ernaast plaatst wordt je hele dag plots een groot sstuk aangenamer.
Voor alle duidelijkheid, ik ben ook gewoon bezoeker en heb niets met de vogelmarkt.


Thierry DULIERE
Website Member
Posts :5

Website Member
2013-09-23 - 13:25:27 send message to Thierry DULIERE

Zwolle is de beste Vogelbeurs ik ken.
Wanneer een vogel is te klein, ik aankop niet deze vogel. Maar groote vogels zijn ook in Zwolle.
De prijs voor een groot vogel is niet de prijs voor een klein, merdere aankoper aankop een prijs, niet een kwaliteit, maar zijn ook aankopers voor vogels met kwaliteit.


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-09-23 - 14:59:55 send message to koi13

Hoezo negatief?
Druk voor de kassa is dat negatief bedoeld? Nee het betekent dat er animo genoeg is. Warm negatief? Nee het zal er maar koud zijn.
Een roker op de 1000 is toch positief. Valt dus reuze mee. Het enige wat ik aandraag is om de kaarten via internet te verkopen. Wordt het wachten een stuk minder. Uiteraard positief bedoeld.


enkeling
Oud Lid
Posts :355

Oud Lid
2013-09-23 - 15:41:56 send message to enkeling

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Een persoon die rookt (filmpje) berokkent doorgaans veel meer schade, dan 1000 personen die niet roken (filmpjes).
Een vogel in een loper (filmpje) berokkent doorgaans veel meer schade dan X aantal vogels in tentoonstellingskooien (filmpjes).

Laat dit nu een van de "grote" verschillen zijn tussen bijvoorbeeld de vogelhobby en reptielenhobby.
Dit heeft niets te maken met de omvang van de beurs. Of met het aantal dieren/vogels. Of met het aantal toeschouwers. Etc.
Dit heeft voornamelijk te maken met de grondbasis van de verschillende hobby's.
Zoals:
(1) Reglementen.
(2) Instelling.
(3) Mentaliteit.
(4) Etc.

Bekijk onder andere de volgende informatie wat betreft:
" Voorwaarden & Beursreglement "

www.bborganisatiebureau.nl/ned/index.htm




tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-09-23 - 17:14:58 send message to tropic

Zal aan mij liggen "enkeling", maar ik zie het verband van je reaktie helemaal niet.


enkeling
Oud Lid
Posts :355

Oud Lid
2013-09-23 - 18:06:52 send message to enkeling

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

Wat ik daarmee bedoel.

Wat in het verleden kon/kan, toegestaan was/is, kan vandaag niet meer.
Alleen al vanwege al die hedendaagse randapparatuur.
Zoals het maken van een of ander filmpje via GSM.

Bewegende beelden van een of andere ambtenaar, en of een of andere contra, maken veel meer indruk, hebben een grotere invloed, dan een geschreven verslag van die zelfde personen.

Een enkel voorbeeld aangaande de Mondiale 2013 Hasselt.
Bij een ronde tafelgesprek komen de "contra's" met bepaalde argumenten naar voor.
Zoals:
(1) Gezondheidscertificaten ( te verkrijgen via aanwezige dierenarts, zonder voorafgaande controle/onderzoek van de vogel(s).
(2) Het verversen van drinkwater ( een en dezelfde emmer met water wat betreft vuil en vers/proper water).
(3) Etc.
Daarvoor maakt men gebruik van fimpjes via GSM.
Wel ik kan je verzekeren dat op dat moment de "pro's" daar zitten, zich bevinden, met een "mond vol tanden".

Is het een toeval, dat wat betreft eindverslag(en) van ambtenaren, meermaals leest/hoort:
"Goede naleving regels reptielenbeurs"

Wat vogels betreft:
Is het nog steeds wachten op een dergelijk eindverslag.

www.vwa.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/2006405/goede-naleving-regels-reptielenbeurs-houten


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2013-09-23 - 18:20:53 send message to kamervoliere

Waarom toch altijd zo negatief? Bekijk toch ook het positieve eens aub.

ik vind dit toch een opmerkelijke opmerking van tropic,ben niet gewent zo zie je maar weer.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 158 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede