Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Onze nieuwe aanwinst: Coco de grijze roodstaart! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Onze nieuwe aanwinst: Coco de grijze roodstaart!
Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-01 - 10:58:20

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Dit is dan onze nieuwe aanwinst.
Naam Coco (zoals de meeste laugh :D)



een mooie forse man



heeft hij geen mooie kop?



hier samen met zijn huisgenootje Pipo.

Erwin


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2004-11-01 - 12:14:31

mooi hoor gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.ook erg leuk dat je de amazone hebt laten inzetten voor de kweek.

Groeten Dennis


Jardines
Website Member
Posts :20

Website Member
2004-11-01 - 12:21:57

Hoi Erwin,

Wat een leukerd! Heb je 'm zo bij de Caique gezet of zitten ze nu nog in aparte kooien? Hoe oud is Coco en hoe ben je eraan gekomen, van een particulier?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-11-01 - 13:03:30

Coco, prins of Hawkeye_nl

Gefeliciteerd met je benoeming.

laugh :D Peter




Wel mooi, he!


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-01 - 14:25:38

Jardines,

Ik heb Coco gewoon zo bij de Caique geplaatst op de kooi. Ze blijven bij mij los op deze kooi zitten en doen elkaar niets. 's avonds als wij gaan slapen gaan ze in de kooi en 's ochtends halen we ze er weer uit. Alleen als wij allemaal weg gaan sluit ik ze voor hun veiligheid op.

Ik heb Coco geruilt met Martin uit Steenwijk. Martin is hier op vogelarena gewoon te vinden in de advertentie ruimtes. Hij heeft twee mannen zitten van hetzelfde ras en met dezelfde leeftijd. Hij zet Lola morgen bij een nieuwe partner en zal hun dan of samen houden en er mee gaan kweken of hij zal hun als broedrijp koppel te koop aanbieden. Ik heb gevraagd of ik natuurlijk op de hoogte kan blijven. Ik hoop dan ook dat bij verkoop de nieuwe eigenaar ons ook op de hoogte wil houden maar kan dit uiteraard niet afdwingen.

Erwin



tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2004-11-03 - 00:30:35

Weet je zeker dat dit een man is Erwin?

Ik ga ook nog wel eens op wat uiterlijke kenmerken af en dan denk ik eerder aan een pop
(nee, sorry, niet wetenschappelijk te bewijzen). happy :)


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2004-11-03 - 09:13:15

als je naar foto 2 kijkt zie je dat het een man is als op kenmerken afgaat.zekker weten laten sexen


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-03 - 10:06:43

Update!

Coco, prins of Hawkeye_nl ( thanks to Peter wink ;) )
is een mega tamme vogel. Hij is rustig in omgang en maakt tot op heden geen herrie. Hij laat een behoorlijk aantal fluittonen horen maar allemaal zijn ze rustig en beheerst. Ik heb nog geen gruwelijke tonen gehoort.
Naast de fluittonen blijkt hij ook een goed en duidelijk prater te zijn. Tot op heden hebben wij al een aantal uitspraken mogen horen zoals "Rotzak", "Kom dan", "Dat was lekker", "Hoi hallo" & "Doei doei"

Hoewel hij overduidelijk de voorkeur aan mij lijkt te geven ( probeert mij elke keer te voeren ) is hij ook goed door mijn vrouw op te pakken en te krauwelen. Wel lijkt hij bij haar beperkingen opgelegt te hebben en kan ik op dit moment echt alles met hem doen. Ook de mensen die binnen komen kunnen hem goed aanhalen! Uiteraard ben ik nog niet zo ver gegaan dat ik hem al bij mijn kinderen op de arm heb gezet maar hij reageert niet verkeerd als ze langslopen. Hij blijft netjes op de kooi zitten en laat het duidelijk weten als hij eraf wil. Dit doet hij door aan de zijkant van de kooi te hangen en dan "Hoi hoi" of "Kom dan" te zeggen.

Erwin


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-03 - 10:11:38

PS!

Ik heb geen belang bij de vraag of het een pop of een man is. Ik ben duidelijk niet van plan met deze vogel te kweken maar hem als huiskamer vogel te houden. Zekers gezien het bovenvermelde.

Als het moet kan ik altijd nog een paar veren opsturen. wink ;)
Wel ga ik al mijn vogels laten chippen. Dit doe ik gelijk met een algemeen conditie onderzoek.

Erwin


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-11-08 - 16:45:02

Wat een mooie, stevig en ook gave vogel, ook ik heb uitbreiding, een kado van manlief voor onze 25 jarige huwelijksfeest, een tweetal african grey congo parrots , staat er op hun papieren, twee grijsjes erbij uit het waalse gedeelte van belgie, dus ze praten wat frans en engels, en zijn schoudertam niet handtam.
En dat terwijl mijn Jan zei er komen geen vogels meer bij, nu heb ik dus 10 papegaaien, waarvan 5 grijsjes, en maar een popje, lol

MARIANNE


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-22 - 16:22:17

OK, mijn vrouw is niet zo een liefhebber als dat ik ben van papegaaien. Meestal wordt ze door de dieren gebeten als ze er bij probeert te komen. Door de Zwartkop Caique (Pipo) van de foto is ze zekers wel een tig keer gebeten. Maar nu hij echt tam is geworden en is gestopt met het bijten kan ze niet wennen aan het idee dat deze vogel verkocht zou moeten worden. Wij hebben vandaag dus besloten deze vogel er ook maar bij te kopen!

Erwin


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-11-22 - 16:33:44

Sommige vrouwen hebben gewoon wat meer tijd nodig.

En wie kan de charme van een prins nu weerstaan.
laugh :D

Succes, ook voor je vrouwtje
wink ;) Peter



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 230 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede