Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Verliefd koppeltje. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2004-10-29 - 18:26:20 send message to oranjekuif

Aan de kooien en de vogelsoort is wel te zien dat het hier geen arme mensen betrefd.
op de achtergrond zie je meer ruimte en nog een kooi ,dus je zou ook van twee kooien 1 kooi kunnen maken.


Ik wilde alleen maar zeggen dat er vaak heftige discussies zijn als het over huisvesting en handopfok gaat,en mijn vraag was ;wat zou daar tochb de reden voor zijn?


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-10-29 - 18:47:33 send message to Jacqueline

Dit bericht is 5 keer gewijzigd

happy :)

Hyacinten in je kweekbestand, in een arm land zou mogelijk zijn maar niet in dit geval.

Wat dan wel in een arm land.
Nou het volgende, sinds een jaartje hebben we contact met een liefhebber uit Wit Rusland.
Woont in een asgrauwe flat met een klein schuurtje onder in het flat gebouw, waar hij met schaarse middelen een kooitje in elkaar geflanst heeft, nou gezien dat Rusland het grote broertje was van Cuba, laat het zich niet raden wat hij heeft zitten.
Als je nu de foto ziet dan zou je zeggen, man geef ze ruimte, maar hij heeft niet meer, en is helemaal gek van deze amazone's.
Het enigste lichtpuntje in deze mans z'n leven is het proberen te kweken met wat hij heeft.
Vraagt en vroeg ons het hemd van ons lijf, voeding zoals wij dat kennen, helaas niet verkrijgbaar, vitaminen niet verkrijgbaar of niet te betalen, mineralen het zelfde verhaal.
Om over medicatie maar te zwijgen.
Via via toch bepaalde producten op zijn plaats gekregen.
We proberen met enige regelmaat toch hem van de nodige producten te voorzien.
En nu maar hopen dat het voor hem gaat lukken.
Maar met de beste wil van de wereld kan ik hem niet zeggen, Serge, of meer ruimte of doe ze weg.









Zijn zoon zit op school en mag soms een berichtje sturen via de schoolcomputer.
De foto is genomen met een digitaal van dezelfde school.
Gezien dat ik voor mijn beroep toch zo'n beetje heel europa doorkruis, hoop ik van harte eens een bezoekje die kant uit te kunnen brengen.

Wil alleen maar even aantonen dat, hoe graag mensen hun geliefde vogels ruimte geven, het niet altijd mogelijk is.
Natuurlijk kun je zeggen dan geen vogels houden, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, TOCH.!!!
Voor alle duidelijkheid, deze man betaald naar vermogen voor zijn producten.
En zeg nu eens eerlijk, ze zien er goed uit.

Natuur en natuurbehoud staat daarginds zelfs nog maar amper in de kinderschoenen.

wink ;)

Peter.


duffie
Website Member
Posts :14

Website Member
2004-10-29 - 19:42:11 send message to duffie

hallo peter
is het mogelijk iets meer te zeggen over hoe je de aras voerd
groetjes duffie


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2004-10-29 - 21:01:26 send message to oranjekuif

Dit bericht is 4 keer gewijzigd

user wiped their message


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-10-29 - 23:34:18 send message to Jacqueline

happy :)

Hallo Duffie.

Ja dat wil ik wel doen hoor.

S'morgens ga ik eerst op slangen jacht hier achter in de polder, om daarna nog even langst de slager te gaan voor een kilo gehakt half om half.......
Nee zonder dollen, kom net thuis, zal een berichtje achter laten op je berichten box in de loop van morgen, zaterdag dus.

wink ;)wink ;)

Peter.


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2004-10-30 - 14:33:33 send message to Daniel

Vergeet niet dat wij heel erg bevoordeelt zijn en ik vind het heel moeilijk om te oordelen. Aan de ene kant leg ik mijn eisen richting vogels hoog, maar aan de andere kant vind ik het moeilijk om over anderen te oordelen.
Ook ik kruis heel Europa door (vooral voor mijn studie) en heb overal mijn contacten (helaas weinig vogelgerelateerd).
En ik merk echt hoe zwaar wij verwend zijn. Zeker als ik het voorbeeld uit Belarus zie. Vergeet niet dat die kweker in een dictatuur leeft en het voor hem heel moeilijk is om aan kennis en producten kan komen (zelfs al kan hij ze betalen), contact met het buitenland wordt ontmoedigd (leden van mijn studentenvereniging in Minsk krijgen om de zoveel tijd weer eens bezoek van de "veiligheidspolitie", vooral als er buitenlanders op bezoek geweest).
Ondanks deze situatie krijgt hij het toch voor elkaar om zulke prachtige vogels er zo mooi en strak uit te laten zien. Mijn bewondering.
Laten we dit niet ontmoedigen, maar steunen. Steunen zoals Peter het doet en niet moraliserend.
Bij dierenmishandeling ingrijpen ok. Maar niet bij mensen die net als wij het beste met hun vogels voor hebben en meer barrieres moeten overwinnen.

Sorrie als ik hiermee mensen beledig maar ik heb al te veel van mijn vrienden beledigd en gedemotiveerd gezien door mensen met oogkleppen op.



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede