Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > goulds Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : goulds
pek
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2004-10-20 - 19:56:22

Inmiddels heb ik de nodige ruimte om te beginnen met goulds kweken. Heb de beschikking over een geisoleerde schuur. Kan iemand mij vertellen of ik in deze onverwarmde ruimte goulds kan gaan kweken. Alvast bedankt voor advies


marco
Website Member
Posts :58

Website Member
2004-10-20 - 20:33:35

hoi pek
ik denk dat je zeker in een onverwarmde schuur kan kweken maar het moet dan wel rond de 15 graden celcius blijven en de vogels die je hebt moeten dit ook gewend zijn dus moeten niet uit een verwarmd verblijf komen en hoe ga je kweken kolonie of apart gekoppeld
veel succes
mvg marco


pek
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2004-10-20 - 20:53:36

Hoi Marco, Ik wil de goulds paars gewijs gaan houden dus in een broedkooi. Straks gaat het echt koud worden en denk dat het zeker onder de nul gaat worden met de temp. Zou dit werken?


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-10-20 - 20:54:34

Als ze uit koudkweek komen wel anders zullen ze misschien wel overleven maar ook niet meer.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2004-10-20 - 21:22:53

voor goulds is het beter om ze goed vorst vrij te houden
ik kweekte in de winter met mijn goulds en had het 17-19 graden in mijn kooi in de zomer had ik geen verwarming nodig en ze konden zomer en winter naar buiten de vogels die ik niet gebruikte voor de kweek uiteraard dus die konden als ze het wouden ook in de vorst zitten maar s'nachts zatten ze allen weer binnen



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 252 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede