Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > 2 dagen en nu al slaperig.
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige


DirkD
Website Member
Posts :408

Website Member
2012-05-06 - 20:48:41 send message to DirkD

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Hallo :
Ik ken de hele toedracht van deze hetse niet maar wat ik eruit begrijp en misschien heb ik het ook volledig verkeerd geďnterpreteerd . Maar

Een kweker heeft een meldigsplichtige ziekte die hij niet aangeeft. De vogel komt van een kweker die niet mag genoemd worden maar ondertussen misschien 100 vogels heeft verkocht.
Hij verkoopt ondertussen zijn vogels op de markt in Zwolle en gaat zich dan profileren als een grote voorstander van testen.

Als er dan enkele klokkenluiders aan de bel gaan trekken worden deze afgemaakt als nestbevuilers die een schande zijn voor de liefhebberij.
De woordkeuze is misschien niet altijd correct maar ik begrijp ook de steun niet die er komt voor deze manier van handelen, zeker niet als deze uit een hoek komt waarvan je dit helemaal niet verwacht.

Trouwens als je je ganse bestand dat als verdacht wordt geregistreerd gratis door de overheid kan laten testen en je bent een grote voorstander wat houd je dan tegen.

Dit is het eerste en enige forum waarop ik ooit heb gereageerd omdat het hier vrij normaal aan toe gaat, maar ook hier vind ik erg rare kronkels.

Mvg
Dirk


aschwin
Website Member
Posts :26

Website Member
2012-05-06 - 21:05:10 send message to aschwin

Dus als je voor de gezondheid van mens en dier praat, mag je iedereen een grote mond geven?.

Dit is trouwens mijn laatste reactie in dit topic, dit gaat weer op niets uitdraaien.


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-05-06 - 21:32:01 send message to rob75

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Als ik het goed terug lees, heeft deze man een vogel gekocht, laten testen en deze is positief bevonden.Hij heeft dit gemeld aan zijn dierenarts en aan de betreffende kweker waar deze vogel vandaan kwam en beiden hebben volgens mij aktie ondernomen.

Deze man melde dit voorval heel open en als voorbeeld.
Het lijkt inderdaad meer op een hetze,die ik als lezer niet begrijp.

En het taalgebruik en de woordkeuzes zijn associaal!

Ergens niet mee eens zijn mag, maar dit zouden moderatoren moeten verbieden,en hier maatregelen tegen moeten treffen

Ik vind het schandalig!


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-05-06 - 21:36:42 send message to rob75

Ik zou trouwens ook de naam van de betreffende kweker niet op het internet gooien!


Scheer
Website Member
Posts :69

Website Member
2012-05-06 - 21:50:06 send message to Scheer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Je hebt het goed gelezen Rob,
kan met helemaal in je reactie vinden.
De heren gebruiken dit forum ook voor de hetze
van een oude ruzie van een ander forum.


DirkD
Website Member
Posts :408

Website Member
2012-05-06 - 21:54:09 send message to DirkD

Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is en dit wordt hier vrij goed in de hand gehouden wat je niet overal ziet. Mag je wel geen weekend vrij nemen

@Rob: Het is inderdaad totaal nutteloos dit op internet te gooien en de bevoegde instanties links te laten liggen. Dit heeft zoals gebleken al meer kwaad dan goed gedaan. De bewuste kweker waar ik aan zijn goede bedoelingen niet twijfel is hier duidelijk op het verkeerde been gezet.

Oproepen tot censuur komen meestal van machtsgroepen die zo hun positie trachten te behouden.
Niet mijn ding

Mvg
Dirk


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-05-06 - 22:44:26 send message to Karel

We sluiten de boel voor nu maar even af om de gemoederen tot rust te laten komen. Uit de diverse post en pb's is me heel goed duidelijk geworden hoe men over het algemeen over dit soort zaken, en dan met name de wijze van reageren, op dit forum denkt.

Hoe ik daar persoonlijk over denk is niet eens zo interessant, maar duidelijk is wel dat velen niet erg te spreken zijn over het gedrag van enkelen. Tijd voor bezinning dus....en mogelijk dus ook consequenties.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 212 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede