Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Neophema studiedag / Neophema studie groep kampioenschappen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Neophema studiedag / Neophema studie groep kampioenschappen
NSG
Website Member
Posts :4

Website Member
2011-09-11 - 18:02:20 send message to NSG




Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2011-09-11 - 18:50:37 send message to Daniel

Beste NSG, moeten bezoekers die geen vogels insturen zich ook aanmelden?


NSG
Website Member
Posts :4

Website Member
2011-09-11 - 22:05:01 send message to NSG

Hallo Daniel.
Nee bezoekers zonder vogels zijn zonder aanmelding van harte welkom.
Wil men aanschuiven aan de brabantse koffie tafel dient men zich s`morgens bij de penningmeester te melden.

Mvg.
Bestuur NSG


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 08:08:10 send message to eric 008

zo zo het word wel allemaal een stuk duurder dit jaar,en dan blijven de vogels waar je over kunt praten nog weg ook .eric


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-09-12 - 18:55:31 send message to edou

wat voor vogels blijven er weg dan??? en waarom dan??


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 19:03:09 send message to eric 008

deze zal er zeker niet zijn Neophema petrophila en deze ook niet Neophema chrijsogaster. probeer die is in rosendaal te krijgen dan heb je een studie dag.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 19:11:06 send message to eric 008

en wat dacht je van de cinamon bourks !!!!!!!


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 19:17:29 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

en nog veel meer apartte vogels die veilig zitten waar ze nu alleen nog maar over dromen en die hier voor het eerst voor IEDEREEN te zien zijn ,natuurlijk als de schuur er mee vol zit

m.v.g eric


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2011-09-12 - 19:22:10 send message to Daniel

Ik denk dat je toch wel overdrijft Eric. Natuurlijk zijn er geen rotsparkieten of oranjebuiken. En natuurlijk zullen bepaalde nieuwe mutaties niet te zien zijn, maar dat betekent helemaal niet dat de studiedag geen toegevoegde waarde heeft.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 19:30:22 send message to eric 008

nou daniel dan weet ik meer als jij het kost wat maar ze zijn er volgens zeer ingewijde bronnen


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 19:39:30 send message to eric 008

toegevoegde waarde is een forum als dit .


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2011-09-12 - 20:11:08 send message to Daniel

Eric ik heb mensen horen beweren dat ze paradijsparkieten (Psephotus pulcherrimus) hebben gezien of dat er meer Spixara's zijn dan er officieel bekend is. Naar beiden is goed onderzoek gedaan en van de eerste kan ik je zeggen dat het de grootste onzin is en de tweede zeer zeer onwaarschijnlijk. Dit om aan te geven dat ik eerst de vogels wil zien voordat ik het geloof. Mensen beweren erg veel en ik geloof gerust dat het mogelijk is dat deze twee soorten in Nederland aanwezig zijn (al is de oranjebuik wel heel onwaarschijnlijk gezien de aantallen die er nog in Australie zijn (25 paartjes in het wild 187 in gevangenschap)). En mensen zullen er ook niet mee te koop lopen, maar ik wil eerst bewijs voordat ik het geloof.


NSG
Website Member
Posts :4

Website Member
2011-09-12 - 20:37:35 send message to NSG

Beste Eric.
Als zeer gewaardeerd lid van de NSG was je de afgelopen twee studiedagen aanwezig.
Je was altijd vol lof over onze dagen.
Jammer dat je nu je nadat je zelf het verzoek had ingediend om van ons forum verwijderd te worden er ineens heel anders over denkt.
Maar een mens mag van mening veranderen.
Alleen dat geeft nog geen vrijwaring om onjuiste informatie op een forum van als deze testrooien.
Zoals je in de nieuwsbrief die jij als lid in je mailbox heb gekregen kan je lezen dat de prijzen nog steeds het zelfde zijn voor onze leden. Dat is ook de prijs die jij gewend bent.
Alleen helaas is de Brabantse koffie tafel 1 euro duurder geworden, maar daar kunnen we helaas niets aan doen.
Het is gewoon de prijs die aan ons gerekend wordt.

Zoals jij ook weet word de studiedag en kampioenschappen op 1 dag gehouden, en hoeveel vogels er ook zijn er altijd ruim voldoende tijd is om vogels te bespreken.
Met veel vogels is er zelfs nog meer tijd, want de keurmeesters hebben tenslotte tijd nodig om te keuren.
Daarnaast weet je wanneer er liefhebbers zijn die denken iets speciaals te hebben, deze vogels gratis voor de bespreking kunnen meebrengen. Dat je dat op de flyer niet kunt vinden is misschien wel dat die reeds aangemeld zijn.

Ook weet jij als lid van de NSG dat wanneer de kampioenschappen uit gaat groeien, wat het ieder jaar al gedaan heeft, we er twee aparte dagen van willen maken.
Met andere woorden nog meer activiteiten voor deze mooie vogel soort.

Dan wil ik me nog even wenden naar het beheer hier.
Wij het bestuur van de NSG die aangesloten zit bij de parkieten speciaal club van de NBvV hebben dit topic geopend om leden van dit forum te informeren.
Helaas wordt er gebruik van gemaakt om blijkbaar opgekropte frustratie hier op het forum te gooien.
Helaas is dit niet de eerste keer dat de persoon in kwestie dit gedaan heeft.
Jammer dat er weer van iets positiefs voor de liefhebberij negatief gemaakt wordt door een zeer kleine groep (als je al van een groep mag spreken)
Mensen die vinden dat iets ter discussie gesteld moet worden kunnen daar zelf een topic voor openen.
Graag zie ik dat hier op gepaste wijze mee omgegaan wordt door het beheer.
Als een vereniging al geen aankondiging van een activiteit kan doen zonder aangevallen te worden zeg dat meer over de persoon dan de vereniging.

Met vriendelijke groet
NSG


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-09-12 - 22:56:52 send message to Karel

Beste NSG,

Door een aankondiging op het forum in plaats van op de advertentiepagina te plaatsen, staat het aangekondigde automatisch open voor opmerkingen en redelijke en relevante discussie. Iedereen kan daar aan deelnemen.

Uit het feit dat een van de Arenaleden de prijs nogal hoog vindt en het voorts betreurt dat bepaalde zeer zeldzame vogels niet aanwezig zullen zijn, blijken mijns inziens voorals niet de door u genoemde frustraties enz. Dat heeft duidelijk te maken met een verleden dat u met deze persoon deelt.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-12 - 23:07:18 send message to eric 008

jammer NSG dat er hier geen sencuur is tot nu toe .

ben ik nog steeds lid jo??????

en daniel ik weet niet wie je bent anders zende ik wel een paar mails weet je hoe de vork in de steel zit.

en volgens mijn waren het meer dagen maar ijsselmuiden telt schijnbaar niet mee als studiedag .

m.v.g eric


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-09-12 - 23:15:11 send message to Karel

Tja, jammer dus.

Voor het uit de hand loopt en er een voor vrijwel iedereen zinloze persoonlijke vete wordt uitgevochten sluit ik dit topic.

Voor de goede orde nog even artikel 2 uit het forumregelement:


II) Gebruik alleen taal of woorden die niet persoonlijk en kwetsend opgevat kunnen worden. Het gaat bij vogelarena om het delen van kennis over vogels. Persoonlijke aanvallen doe je persoonlijk en niet via een forum-bijdrage. Een forum is openbaar en zichtbaar voor iedereen.




Pagina : 1 2
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 204 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede