Als je een vogel in het wild vangt zoals een huismus of een sijs , hoe kan je die het beste aanpassen aan een kooi ? Hoelang duurt het eer ze hieraan wat wennen ?
Het is een grote kooi (gemaakt voor grote parkieten) en ik ben van plan om er een koppel huismussen in te zetten.
Gelieve mij de 'vogels vangen is illegaal' en 'die kooi is niet groot genoeg' commentaren te besparen .
als u mussen in het wild vangt dan zal u ze niet lang hebben want ze zijn geen kooi gewend en het is illegaal dus ik zou ze gewoon bij een kweker kopen
ik denk niet dat dit forum er voor bedoelt is om dergelijke praktijken te ondersteunen, deze vogels worden ook wel in gevangenschap gekweekt. dus daar is op een andere manier wel aan te komen.
Dit zijn dus inderdaad zoals diverse leden al aangaven geen vragen die bij VOgelArena gewaardeeerd maar ook niet geaccepteerd worden.
Aan illegale praktijken zal niemand die oprecht lid van VogelArena is meewerken of een serieus antwoord geven.
Uiteraard zoals ook al vermeld leest de AID dit soort fora ook regelmatig. Dus wat u hier wilt, kán absoluut niet.
Het heeft ook geen zin om hier verder op in te gaan omdat elke overige bijdrage in deze trant absoluut verwijdert worden. Tevens zal dan uw ip-adres/lidmaatschap geblokkeerd worden.
PArkietenPeter
Moderator VA
Pagina : 1
Onderwerp gesloten
Er zijn in totaal 425 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.