Wat zijn de beste meest diervriendelijke manieren om katten op afstand te houden.
Het liefst geen schrikdraad want ik mag al blij zijn als ik m'n kan verwarmen van het kleine beetje beschikbare stroom.
2 beltravo's doorschakelen werkt ook perfect .
nu echt diervriendelijk = er zijn apperaten die hoogfrequente signalen afgeven ( ook voor mollen enz verkrijgbaar)
afrikaantjes ( de plantjes met bloemen ) planten schijnt ook te helpen / en katten aanschaffen helpt echt NIET heb er zelf 2 + minimaal in de week 4 vreemde uit de buurt . koste me 1 kuiken van de krielkippen en een klomp over de heining
Koffieprut in de tuin strooien wil wel eens helpen sateprikkers hebben ze ook een hekel .
Tip van een kattenliefhebber ( ik ben dat zeker niet ) doe een beetje sambal in een rauwe gehaktbal ze vinden het heerlijk en eenmaal thuis schijten ze daar waar ze het behoren te doen , bij de " kattenliefhebber " zelf waarna een grondige reinigingsbeurt en schilderklus zeer gewenst is .
Ze schijten alles eronder
Een echte kattenliefhebber schopt zijn kat niet de straat op om bij anderen de zaak eronder te schijten en te pissen met jagen op iemand anders zijn vogels , na lekkere gehaktballetjes komen de katten niet meer terug, zonder dat ze dood gaan aan sambalballetjes .
Is erg diervriendelijk volgens een echte kattenliefhebber ( zitten in volieres/kattenrennen )
quoteHet liefst geen schrikdraad want ik mag al blij zijn als ik m'n kan verwarmen van het kleine beetje beschikbare stroom.
verklaar je nader vwbt kleine beetje stroom..
Maar schrikdraad gebruikt 3 keer niks qua stroom, dus moet toch mogelijk zijn, ook systemen op batterijen/accu verkrijgbaar.
En ik kan je zeggen, ik heb 2 honden, waarvan er eentje( amerikaanse bulldog) die als ie een kat te pakken krijgt er niets van over laat, maar door het grommen/blaffen, zijn de katten al gevlogen voor ie er is, en de vogels in de volliere doet de stress ook geen goed.
En bovendien kwamen de katten m.n s'nachts langs.
tot nog toe beste resultaat met schrikdraad bereikt i.c.m foto van m'n schoonmoedert