Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Tombola ten gunste van Stichting PDD Research Fonds Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Tombola ten gunste van Stichting PDD Research Fonds
_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-12 - 14:46:44 send message to _esther_

Allemaal,



De afgelopen tijd hebben jullie veel gehoord over PDD, deze ziekte is doodsoorzaak nummer 1 onder kromsnavels en ten alle tijde fataal!! Zeer recent is de test ontwikkeld die kan aantonen of de kromsnavel in aanraking is geweest met het virus....... hij hoeft dan nog niet ziek te zijn, dat is een kwestie van tijd. Wordt de kromsnavel ziek dan is het altijd fataal.



Stichting PDD Research Fonds is opgericht om budget te werven dat onderzoek mogelijk maakt en het belangrijkste ook ontwikkelling van een vaccin. Het onderzoek komt niet in aanmerking voor subsidie. Wij hebben besloten dat ook wij, papegaaienliefhebbers en eigenaren hieraan mee kunnen werken. Om extra motivatie en een grote aktie op touw te zetten hebben wij sponsoren gevraagd. Overweldigend, geheel belangeloos hebben zij op deze manier bijgedragen aan onze aktie. Kom naar de website http://www.vogeltraining.nl lees alles over PDD, de spelregels van de waanzinnige aktie, en de bekijk de sponsoren en de door hun gedoneerde prijzen!



Help dit onderzoek te steunen en maak daarmee kans op mega prijzen!!!!! Mochten jullie enthousiast zijn verspreidt de banner, hoe meer loten hoe meer steun er zijn heel veel prijzen te winnen!



Wij hopen op jullie steun!



Esther, Liek & Thiely



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-12 - 20:55:31 send message to mijnkaketoes.nl

Noteer maar vast 30 loten


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-12 - 21:13:47 send message to _esther_

Super Henk staat genoteerd, stuur je nog even mail naar info@vogeltraining.nl wink ;)


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-15 - 02:38:31 send message to _esther_



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-15 - 08:18:06 send message to mijnkaketoes.nl

Ik zie op andere forums erg veel reacties en sympathie voor deze actie. Inmiddels weet ik ook van de organisatie dat ze al een paar duizend euro hebben opgehaald en dat er ook acties gaande zijn om nog meer financien te genereren.
Hier valt me echter op dat de reacties nogal lauw tot nihil zijn. Wat me verbaast, want Arena staat toch bekend als DE kwekerssite. Mij lijkt toch dat vele kwekers gebaat zijn met een probaat middel tegen PDD en zou je toch verwachten dat men zo een onderzoek en zelfs in Nederland (wel werken ze samen met Amerikanen e.d)zou ondersteunen.

Gezien de vele discussies over ziektes , testen , reeds bij kwekers aan PDD overleden vogels etc valt mij de reactie wel wat tegen.



wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2010-05-15 - 08:47:02 send message to wiechmann

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

henk

ben het ellemaal met je eens .

nu andere vraag er bij om te kijken welke kwekers er al wel een donatie gedaan hebben.

ik zal dan maar bekenen dat ik het wel gedaan heb.

henk ik weet dat jij het ook gedaan heb
dus de teller sta op 2 wie volg


R.D.
Website Member
Posts :44

Website Member
2010-05-15 - 12:10:47 send message to R.D.

Hallo Henk en Hermann,

Het zijn altijd dezelfde die iets serieuser met hun hobby om gaan, en die ook weten wat er nodig is om een gezond bestand op te bouwen en daarna te behouden.

Maar goed de teller staat op 3.

Cordialement,

Richard.


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-15 - 12:16:42 send message to _esther_

Dank jullie wel!! Super, het gaat heel goed maar viel mij ook op dat er hier nauwelijks gereageerd werd. Het kan natuurlijk dat kwekers niet mee willen doen aan de loterij maar wel direct storten aan de Stichtinghappy :)

Ik hoop van harte dat er hier ook meer mensen meedoen of direct storten, ze hebben het geld inderdaad heel hard nodig!


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-15 - 18:00:35 send message to mijnkaketoes.nl

Herman en Richard.

Top

Henk


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2010-05-16 - 01:48:53 send message to Wickingh

Hoi Esther,

we zien je as zaterdag, ennuh dan doen we zeker onze bijdrage leveren.
jammer dat de mensen hier die allemaal weten hoe belangrijk dit is dit topic kennelijk over het hoofd zien.
Ik weet zeker dat de prominente reageerders hier deze aktie zeer belangrijk vinden en graag zullen ondersteunen,

mvg Frank


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-16 - 14:13:13 send message to mijnkaketoes.nl

wink ;) weer 1


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-16 - 19:40:24 send message to _esther_

Super Frankhappy :)


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-20 - 13:03:09 send message to _esther_

Loten voor Zaterdag 22 mei aanstaande kunnen alleen nog op de dag zelf gekocht worden, dit in verband met de administratieve afhandelling!



Voor 10 + 11 juli kunnen er uiteraard wel loten gekocht worden, na het weekend zullen we een overzicht plaatsen van de nog te winnen prijzen
wink ;)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-20 - 20:19:05 send message to mijnkaketoes.nl

Reacties vallen mij hier helaas zwaar tegensad :(


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2010-05-20 - 21:24:01 send message to wiechmann

henk

ik denk en verwacht dat de bekende mensen hier gelijk geld overgemaakt hebben voor dit project.
het is in ieders belang tenslotte en dat zelfs de dragers er uit komen is wat men toch wil .



_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-05-21 - 10:32:01 send message to _esther_

Herman dat is waar ik hoop ook dat er veel kwekers direct storten aan het fonds. Maar voor degene die nog niets gestort hebben is er geprobeerd middels deze tombola een laagdrempellige manier te vinden. Ook ik vind het jammer dat er hier weinig animo is, maar goed wellicht als de prijzen voor de volgende rondes bekend wordenwink ;)



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede