Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Heeft er iemand een plaatsje over in zijn voliere voor een grasparkiet ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Heeft er iemand een plaatsje over in zijn voliere voor een grasparkiet ?
marcelj
Website Member
Posts :71

Website Member
2010-05-08 - 14:51:55 send message to marcelj

Is niet voor mij.
Het is in Amsterdam,

http://link.marktplaats.nl/344638264


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-05-08 - 19:26:40 send message to arjandaf

denk dat de meest niet zo zitten te wachten op een vreemde vogel ( medische achtergrond ) enz


succes gr arjan


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-05-08 - 22:04:34 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

waarom niet????
Elke vogel die je aanschaft elders is toch vreemd voor jou?
En weet jij tussen welke vogels deze gezeten heeft, als je niet bij de kweker thuis komt, of als ie al gevangen is , en in een kooi/vlucht apart zit?
sowieso komt bij mij elke vogel ( die mij bevalt) eerst apart te zitten , en krijgt deze ( preventief) een wormkuurtje, daarna kijk ik hoe de vogel zelf blijft ( ogen mooi helder, en glanzend/ goed in de bevedering/ hoe verzorgt ie zichzelf/ hoe blijft z'n ontlasting etc etc.)
pas daarna neem ik de gok om hem bij de anderen te plaatsen, en ook dan blijf ik hem de begin periode goed in de gaten houden.

Wie weet is het parkietje waar we het hier over hebben, schoner gehuisvest dan bij menige kweker elders, en is z'n maatje aan iets ongevaarlijks gestorven.
Kortom oordeel niet te snel, en jou standpunt dienen we uiteraard ook te resepecteren, alleen denk ik dat je in dit geval niet zo snel voor een ander kan oordelen dat mensen er niet op zitten te wachten.

Wat nu als het om een kostbaardere vogel zou gaan???????? Ik denk idd dat omdat het in dit geval maar om een "simpel"parkietje gaat dat niet iedereen op de eerste rij zal staan, maar of dat nou is ivm ziekte ofwel omdat het een allerdaagse vogel is, die gemakkelijk te kweken is, en waarvan de waarde niet echt hoogt ligt dat is een tweede.wink ;)


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2010-05-09 - 11:56:01 send message to meyer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Is niet voor mij.
Het is in Amsterdam,


Ik denk niet dat ze er hier op zitten te wachten om alle zielige vogeltjes van andere verkoop sites hier op het forum te slijten, gezond of niet.

Groeten Meyerwink ;)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-09 - 12:06:38 send message to mijnkaketoes.nl

Kun je druk mee zijn dan, staan er nogal wat wink ;)


Laurenzo
Website Member
Posts :61

Website Member
2010-05-09 - 20:33:37 send message to Laurenzo

Op de marktplaatsfoto zie ik bij Luca nog een deel van een staart van een andere vogel, hoezo dan eenzaam?


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-05-09 - 21:34:44 send message to whitebulldog

ik denk omdat die genomen is toen de andere ,( die dus nu overleden is) nog in leven was.wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 245 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede