Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Workshop roofvogelfotografie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Workshop roofvogelfotografie
Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-05-07 - 13:12:45 send message to Karel

Ik kreeg vandaag een mailtje over deze workshop. Wellicht een leuk idee voor de hier aanwezige fotografen, die er overigens wel een stevige 225 euro voor moeten neerleggen.

http://workshop.zoom.nl/



Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2010-05-07 - 14:23:40 send message to Rik

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Eigenlijk is het inschrijfgeld € 85,-- maar je bent verplicht om een een statief bij te kopen voor € 140,--.

Bovendien zijn de annuleringskosten maar liefst €50,-- als je 21 dagen van te voren annuleert. Ná 21 dagen moet je zelfs de volle mep betalen.

Omdat die mensen je portomonee leegroven vind ik het meer weg hebben roof- fotografie laugh :D dan roofvogel- fotografie.


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2010-05-07 - 17:22:16 send message to broto

Heb het mailtje ook gehad.
Er zijn wel andere mogelijkheden om roofvogels te fotograveren en voor een heel andere prijs.
Een statief...............ik heb er 1 maar gebruik hem bijna nooit, is ook erg onhandig bij vliegende vogelslaugh :D


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-07 - 18:51:03 send message to mijnkaketoes.nl

Nou kunnen we het wel weer belachelijk maken maar deze fotograaf is niet de eerste de beste. Ik heb wel eens werk van hem gezien.

Over Steven Ruiter:
Hoewel hij reeds via een fotowedstrijd in 1978 door Paul Huf ontdekt werd, is Steven Ruiter vanaf 1983 zich serieus gaan bezighouden met de natuurfotografie. Hij publiceert in binnenlandse en buitenlandse tijdschriften en boeken.
Ook bij particuliere en zakelijke instanties vindt zijn beeld aftrek. Zo hangt een uitgebreide collectie van zijn werk in kantoren van de KLM in Parijs en Milaan.
Steven Ruiter maakt de laatste jaren veel reportages waarin hij zijn veelzijdigheid als natuurfotograaf bewijst. In september 2004 wordt hij voor deze tak van fotografie benoemd tot ambassadeur van Canon Nederland en is zijn beeld op menig fotobeurs te bewonderen.


Henk


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-05-07 - 23:11:18 send message to Ton Koek

Het lijkt meer zoom die er een slaatje uit wil slaan. Dat statief kun je ook gratis krijgen als je een abonnement neemt een jaar lang.
Misschien zitten ze met een beetje teveel voorraad?


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-05-08 - 02:18:48 send message to Karel

Ik ben het wel een beetje met Henk eens. Aan de uren van een professional hangt nu eenmaal een prijskaartje.
Of je het er voor over hebt is een tweede. Ik in dit geval niet.


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2010-05-08 - 08:40:28 send message to broto

Je heb helemaal gelijk Hans, de workshop op zich,is echt zijn prijs wel waard.
Maar waarom ze er dan een statief in moeten doen van 140 euro??


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-05-08 - 10:15:08 send message to mijnkaketoes.nl

Jammer dat ze geen email hebben konden we het even navragen en of het ook mogelijk is zonder statief deel te nemen. Hoewel ik me ook weer kan voorstellen dat in sommige situaties een statief ook wel handig zou kunnen zijn. Maar goed ze zouden dit natuurlijk wel aan de cursist zelf moeten overlaten.


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-05-12 - 14:47:50 send message to arjandaf

safari park de beekse bergen heeft ook een 1 daags of 2 daagse mogelijkheid om te fotograferen 135 euries ook niet misselijk moet je er nog naar toe enz



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 176 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede