gertjan
in dit geval klopt de prijs dit is een super bewezen koppel en deze man heeft ze zelf pas in zijn bezit .en met dit soort vogels is het gewoon wat de ..... er voor geef .en voor dit soort koppels is dit niet abnormaal .al denken daar andere mensen anders over.
Ik heb dat ook met een blauwgele ara gehad Je kan beter een dode vogel hebben als een vogel die wegvliegt. Klinkt misschien een beetje raar maar al die stress die het met zich meebrengt telkens het gevoel dat je hem haast hebt en dan vliegt die weer weg. Ik heb er 3 maanden over gedaan om hem te vangen. Het is te hopen dat die door de juiste persoon word gevangen.
Weet iemand of de vogel alweer gevangen is?
Ik hoop voor de vogel en de eigenaar dat hij/zij weer op de vertrouwde stok zit,al was het alleen al omdat er nu niet veel voedsel in de natuur is voor een volierevogel.
b.v. alle maiskolven zijn weg,(als hij/zij die al zou herkennen als voedselaanbod)
Misschien kunnen mensen in de omgeving hun garage loszetten met verlichting aan en een voerbak zichtbaar en een aanvliegstok in het licht.En dan maar blijven opletten!!
Ik bedoel het niet zoals jij het schrijft Hou netzoveel van mijn vogels al jij. Alleen ik bedoel hiermee te zeggen dat het heel veel stress met zich meebrengt als een vogels wegvliegt en je dat gevoel blijft houden totdat je het met hem hebt. En als een vogel doodgaat kan je dat verwerken. Maar met een vogel die rondvliegt niet
ze hebben het van begin af aan verkeerd gedaan .
geduld in zo geval is een schoone zaak en zeker om dat ze in eerste instantie in een boom zatten vlak bij zijn huis .ze hebben hem nu weggejaagd inplaats van gevangen .heb zelf bonte boer na 5 maanden weer in zijn voilere zitten die heeft 5 maanden in de buurt gebleven en heb hem bijgevoerd ,en geduld is beloond
denk als er 30.000 wegvliegd je al snel in ''paniek'' raakt.
heb een x koppel citroenparkieten laten vliegen 180 euro daar was ik al paar dagen knap beroerd van pff
hopelijk krijgt die hem terug.
Ik bedoel het niet zoals jij het schrijft wink Hou net zoveel van mijn vogels al jij. Alleen ik bedoel hiermee te zeggen dat het heel veel stress met zich meebrengt als een vogels wegvliegt en je dat gevoel blijft houden totdat je het met hem hebt. En als een vogel doodgaat kan je dat verwerken. Maar met een vogel die rondvliegt nietwink
Daar heb je helemaal gelijk, had het niet goed gelezen