Haha zo'n bedrag slaat nergens op of het moet een hele aparte mutatie zijn, maar het lijkt me logischer dat je die in zou zetten voor kweek dan voor handopfok.
Of het is een typfoutje en moest het 49,90 zijn ofzo
Er zijn altijd van die mensen die denken dat ze goude vogels hebben,of ze hebben geen verstand van vogels of ze drijven de prijzen zover op dat de gewone burger zich wel zal bedenken om een halsband van die prijs te kopen.
Daar koop je een jonge papegaai voor,of een mooie amazone van enkele jaren oud met kooi en al.
Soms snap je toch niet wat mensen voor een prijs durven vragen voor een parkiet/papegaai.
gr
Prijzen zijn een kwestie van vraag en aanbod.
Zolang er mensen zijn die dit soort prijzen willen betalen ligt het probleem niet bij de verkoper maar bij de koper.
4Animals is een commercieel bedrijf, en dat moet om te overleven winst draaien en niet VA-leden tevreden houden. Persoonlijk snap ik zo'n prijs wel. Aanschaf, kosten van handvoeding (enig idee wat dat kost qua tijd en voer?),uitval en dan ook nog eens zoveel winst maken dat je bedrijf rendabel is,
hallo
ik heb de atvertentie ook gezien
het ging om geelkopgeelstaarten en witkopwitstaarten dacht ik en die zijn best wel duur maar om die nou voor de handopfok aan te bieden ?