Wie weet fabrikanten of webshops waar je dergelijke borden kan kopen of ontwerpen.
Ik bedoel dus de bordjes die je in dierentuinen ziet bij de dieren.
Welke dierentuin heeft de de duidelijkste of mooiste bordjes?
Ik kwam afgelopen vakantie in de DESERT burgers zoo mooie bordjes vna de Amerikaanse vogels tegen namelijk.
Allen ,bedankt tot dusver voor de reacties maar ik zoek eigenlijk een webshop of fabrikant die kant en klare bordjes heeft of produceert die je in ZOOs ziet.
Ik heb uit een duits blad een website met voorbeelden, maar erg duur. Ik ben eigenlijk benieuwd of zoiets ook in NL te bestellen is.
VB zie www.nabit.gbr.com
Karel,
Ik maak deze full-color borden, maar als ik hier een link op zet wordt deze verwijderd + veel commentaar van leden omdat ik reclame maak voor mezelf.
Dit heb ik al eens meegemaakt met stickers, Waarom mag bovenstaande link wel?
Omdat het plaatsen van links of het noemen van bedrijven een antwoord op de gestelde vraag kan zijn. Daar is niets op tegen.
Zodra iemand een topic aangrijpt om op het forum zaken te doen of om zijn bedrijf te promoten, dan wordt dat gezien als misbruik en wordt de post verwijderd.
Het is (voor mij) soms lastig te beoordelen of een post bedoeld is als hulp aan de vraagsteller of als "zakelijke activiteit". In het eerste geval wordt er soms wat soepeler mee omgegaan.