even een vraag,heeft er iemand weleens vogels uit groot-brittannie laten komen [transport]..ik heb xanthops gevraagd en kreeg deze mail; wat vinden jullie???
forpus xanthops maanden en twee jaar acht maanden vrouwtjes op Verkoop van Groot-Brittannië voor € 100 met transport kooi en al papers te wijten aan mijn huidige slechte gezondheid na een arbeidsongeval en willen niet dat de vogel naar een adoptie thuis. Indien u interesse dan contact met mij op voor meer. We zijn beide Europese Unie en alles wat we moeten doen is u mij uw volledige sturen mailing huisadres en telefoonnummer, zodat ik de vogels kunnen zich inschrijven voor transport en we vervoeren vandaag zaterdag. Welke aflevering optie heeft uw voorkeur? levering aan huis of wil je het transportbedrijf om u te contacteren via telefoon en je komt halen de vogels zelf?
Dat is een mailtje waar je niet op in moet gaan.
Ik heb deze ook al meerdere malen onvangen als ik wat zocht de laatste was een muskuslori die ik kon kopen voor 100 euro terwijl ze rond de 250 euro normaal kosten.
Ik heb er ook alleens op terug gemailt maar nooit geen antwoord terug gekregen.
Nee, ze hebben helemaal geen vogels!
Het is uiteindelijk de bedoeling dat je een klein bedrag overmaakt wegens transport, commissies, kosten keuring enz. Vervolgens hoor je niets meer.
Zij leven van de vele(?) kleine bedragen die op deze manier worden binnengehaald.