kent iemand evan son/trevor imhorst? ik wil namelijk een vogel bij hem kopen en moet eerst wat geld overmaken en de rest kan ik dan betalen bij aankomst zou graag weten of iemand wel eens wat gekocht heeft bij deze man
google zijn naam en/of emailadres eens en zie of je er iets van kunt vinden, zoniet (of wel maar niets goeds) zeker geen geld sturen. En als dat niets opleverd kan je nog enkele betrouwbare kwekers contacteren van zijn land en vragen of zij hem kennen en betrouwbaar is.
maar het is van de andere kant toch ook wel normaal dat hij hier niet heen komt rijden en dan niet weet of ik het goede adres wel door heb gegeven
deze man komt uit Engeland
Ik ken iemand die in Duitsland vogels had besteld, ook vooraf betaald, maar nooit vogels gezien. Hij weet zelfs waar deze man woont, de politie gecontacteerd, maar die helpen niet en zeiden dat het stom was vooraf geld te sturen. Dus wees gewaarschuwd zelfs al heb je zijn echt adres, kan je nog uw geld verspelen.
Had niet verwacht dat mijn reactie een probleem was. De naam was al genoemd. En een waarschuwing kan voor iedereen leerzaam zijn.
Heb inmiddels een PB gestuurd.