Misschien beter omschrijven
In welke ruimte wil je dit doen, EN...
Bedoel je met "voor de kweek"...
1) dus echt enkele koppels samen plaatsen vooraleer je er mee wil gaan kweken, of buiten het kweekseizoen??
2) of dus echt kweken met roestkop en zwartkop?
3) kweken met koppel roestkop en koppel zwartkop in zelfde voliere?
Raad je geen van vorige drie zaken aan, houd ze lekker appart en verschillende volieres!
ja wou van elk en koppel in dezelfde voliere zette en die is 2x2en 2hoog want 2koppel zwartkopjes gaat helemaal ni samen hebben ze mij verteld en 1 koppel is zo zielig he of wa zou jij er bij plaatse
Hele mooie afmeting om net 1 koppel in te huisvesten
Vind het helemaal niet zielig om een koppel te zien dat zich vermaakt en spel kan spelen in zulke voliere, lekker ingericht, i.p.v. de stukken caique van de vloer halen omdat iemand het zielig zit dat de vogeltjes maar met twee in een voliere zitten.
laten doen?
waar moet je mee geholpen worden?
Of je voeding moet aanpassen?
Stoor ze gewoon niet te veel en probeer hen mooi nestje natuurbroed groot te brengen?
Het probleem van dode jongen had ik als ze bij koude buitentemperatuur broeden Als de pop te lang van de jongen af is, dan verstijven de vogels en gaan ze dood. Als je er op tijd bij bent kon je ze terughalen door ze in je hand op te warmen met warme adem op te warmen.
Ik heb het probleem opgelost door de blokken in het binnenhok te hangen. Daar wordt gestookt (12 graden).
Ps voor de prijs van 1 extra vogeltje kun je het hele seizoen stoken.