Ik kreeg vandaag een mailtje over deze workshop. Wellicht een leuk idee voor de hier aanwezige fotografen, die er overigens wel een stevige 225 euro voor moeten neerleggen.
Heb het mailtje ook gehad.
Er zijn wel andere mogelijkheden om roofvogels te fotograveren en voor een heel andere prijs.
Een statief...............ik heb er 1 maar gebruik hem bijna nooit, is ook erg onhandig bij vliegende vogels
Nou kunnen we het wel weer belachelijk maken maar deze fotograaf is niet de eerste de beste. Ik heb wel eens werk van hem gezien.
Over Steven Ruiter:
Hoewel hij reeds via een fotowedstrijd in 1978 door Paul Huf ontdekt werd, is Steven Ruiter vanaf 1983 zich serieus gaan bezighouden met de natuurfotografie. Hij publiceert in binnenlandse en buitenlandse tijdschriften en boeken.
Ook bij particuliere en zakelijke instanties vindt zijn beeld aftrek. Zo hangt een uitgebreide collectie van zijn werk in kantoren van de KLM in Parijs en Milaan.
Steven Ruiter maakt de laatste jaren veel reportages waarin hij zijn veelzijdigheid als natuurfotograaf bewijst. In september 2004 wordt hij voor deze tak van fotografie benoemd tot ambassadeur van Canon Nederland en is zijn beeld op menig fotobeurs te bewonderen.
Het lijkt meer zoom die er een slaatje uit wil slaan. Dat statief kun je ook gratis krijgen als je een abonnement neemt een jaar lang.
Misschien zitten ze met een beetje teveel voorraad?
Ik ben het wel een beetje met Henk eens. Aan de uren van een professional hangt nu eenmaal een prijskaartje.
Of je het er voor over hebt is een tweede. Ik in dit geval niet.
Jammer dat ze geen email hebben konden we het even navragen en of het ook mogelijk is zonder statief deel te nemen. Hoewel ik me ook weer kan voorstellen dat in sommige situaties een statief ook wel handig zou kunnen zijn. Maar goed ze zouden dit natuurlijk wel aan de cursist zelf moeten overlaten.
safari park de beekse bergen heeft ook een 1 daags of 2 daagse mogelijkheid om te fotograferen 135 euries ook niet misselijk moet je er nog naar toe enz